Ferrari 360 Modena Vs Formula Turbo Kart

Waarderingsscore
0
Beiden mooi speelgoed
<

Klik

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Is het een stofzuiger, is het een straalvliegtuig, nee het is een kart
<

Dat ding is wel dodelijk snel...
<

Groeten Dennis

W

Wesley

Gast
altijd leuk zo'n duel met een Ferrari, maar wat gebeurt er als je een Ferrari tuned, zou het dan de omgekeerde wereld wezen
<

W

Wesley

Gast
Bedoelde meer dat, er (bijna) altijd een Ferrari wordt gebruikt om die schijt te rijden en de ferrari's worden idd schijt gereden door dus getunde auto,s dus dikke turbo's enz enz vandaar dat ik zei wat gebeurd er als je een Ferrari is kietelt??

Waarderingsscore
0
1.4
Bedoelde meer dat, er (bijna) altijd een Ferrari wordt gebruikt om die schijt te rijden en de ferrari's worden idd schijt gereden door dus getunde auto,s dus dikke turbo's enz enz vandaar dat ik zei wat gebeurd er als je een Ferrari is kietelt??[/b]
Maar ja, wel grappig dat die Smart zo snel is
<
. Volgens mij al wel een x eerder filmpje van dat ding gezien. En men kiest voor een Ferrari,omdat dat d? sportwagen moet zijn...

W

Wesley

Gast
<div class='quotemain'>
Bedoelde meer dat, er (bijna) altijd een Ferrari wordt gebruikt om die schijt te rijden en de ferrari's worden idd schijt gereden door dus getunde auto,s dus dikke turbo's enz enz vandaar dat ik zei wat gebeurd er als je een Ferrari is kietelt??[/b]
Maar ja, wel grappig dat die Smart zo snel is
<
. Volgens mij al wel een x eerder filmpje van dat ding gezien. En men kiest voor een Ferrari,omdat dat d? sportwagen moet zijn...
[/b][/quote]

Ja idd wel leuk zo'n smart hehehe, en idd een Ferrari is de sportwagen
<

J

jeroen

Gast
Maar het gaat hier om een stuk rechtdoor...

Als er op een cicuit gereden moet worden legt die smart het echt wel af tegen die ferrari...en wie is er dan dus nog steeds DE sportwagen.

W

Wesley

Gast
Liever een Koenigsegg
<
[/b]

Ook erg mooi, maar misschien is een Ferrari niet sneller maar wel net zo goed, en de motor techniek is veel mooier van Ferrari
<
, zo ieder zijn meug snel zijn ze beide wel
<

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.3
Geweldig mooie filmpjes..

MVG Wolter

Bovenaan