- Berichten
- 397
- Waarderingsscore
- 0
He!
ik heb een klein probleempje: Mijn gti houd lichtelijk in met een koude motorrond de 2000rpm, dit is pas gekomen nadat ik een ander spruitstuk heb gemonteerd, zodra de motor warm is, is het inhouden weg/minder. Nu heb ik me laten vertellen dat de settings van de ECU niet kloppen m.b.t. benzine inspuiting e.d. omdat de accupolen nog op de accu had zitten toen ik heb verving.. Klopt dit?
naar mijn idee ligt het aan de lamdasonde, of idd hieraan..^
Maar nu de vraag, hoe meet je de lambdasonde of hij kapot is, en hoe reset je je comp??
( of ligt het misschien ergens anders aan??? )
Groeten
Danny
ik heb een klein probleempje: Mijn gti houd lichtelijk in met een koude motorrond de 2000rpm, dit is pas gekomen nadat ik een ander spruitstuk heb gemonteerd, zodra de motor warm is, is het inhouden weg/minder. Nu heb ik me laten vertellen dat de settings van de ECU niet kloppen m.b.t. benzine inspuiting e.d. omdat de accupolen nog op de accu had zitten toen ik heb verving.. Klopt dit?
naar mijn idee ligt het aan de lamdasonde, of idd hieraan..^
Maar nu de vraag, hoe meet je de lambdasonde of hij kapot is, en hoe reset je je comp??
( of ligt het misschien ergens anders aan??? )
Groeten
Danny