Waar velgen opknappen?

Waarderingsscore
0
Saxo 1.68v
Beste lezers!

Ik vroeg mij af of iemand een goed adres weet om mijn witte enkei sports velgen op te laten knappen.
Het liefst in de omgeving van friesland.

Ik had overigens gelezen dat dit ongeveer 160 eu voor de totale set zou moeten kosten.

Verder moet ik ook nieuwe voorbanden hebben; iemand ervaring met Goodyear ?

Bedankt voor de reactie's.

Hille

Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Hier zijn al diverse topics over gestart, beter zoek je die even op..

Waarderingsscore
0
Saxo 1.68v
Dat is wellicht een optie, vanaf leeuwarden ben ik daar in 45 minuten.
Heb je zelf ook ervaring met deze twee bedrijven?

Neemt dit overigens een dag in beslag of een paar uur?

Bedankt voor je reactie armand!

Armand_arrie

@bagged106
Waarderingsscore
349
Fase 2 XS 1.4
Beide heb ik ervaring mee. Mijn velgen zijn gespoten bij cultwheels. Is klein bedrijfje. Kuil banden is mijn vaste garage en kunnen dat ook erg goed.

Weet niet wat er precies aan moet gebeuren. Maar als ze moeten worden gericht, gespoten en stoeprandschade weg werken ben je ze wel paar dagen kwijt. Ligt er dus aan wat er moet gebeuren.

Waarderingsscore
0
Saxo 1.68v
Velgen zijn gelukkig niet krom, dus richten hoeft niet.

Witte lak is afgebladerd, en er zit inderdaad ook wel wat stoeprand schade op.
Volgens mij alleen, stralen, vlak maken, en dan coaten.

Ik heb een staalbedrijf in leeuwarden gevonden die dit ook kunnen, ik zal even navragen wat het daar gaat kosten.
Wat ben jij bij cultwheels kwijt geweest, voor je hele set of alleen een velg?

Groeten!

Armand_arrie

@bagged106
Waarderingsscore
349
Fase 2 XS 1.4
Mijn velgen zijn custom gespoten in 2 kleuren. Hele set. Dat was natuurlijk prijzig.

Gewoon stralen en spuiten in 1 kleur weet ik niet zo. Misschien kunnen ze het je wel gewoon over de telefoon vertellen.

Geen optie om het zelf te doen? Prima te doen hoor en stuk goedkopef sowieso

Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Hille, ik ben bijna alle bedrijven in Friesland wel bij langs geweest. Allemaal veel te duur! Dit omdat ze nooit velgen doen en het dan veel te bewerkelijk is.. Volgens mij heeft Remco een keer velgen laten coaten in Drachten en was daar zeer tevreden over. Ik heb ze laten coaten bij VELGENALSNIEUW.NL VELGEN POERDERCOATEN SPUITEN STRALEN POERDERCOATEN COATEN VAN LICHTMETALEN EN ALUMINIUM AUTO MOTOR VELGEN WIJ SPUITEN STRALEN POEDERCOATEN COATEN ALUMINIUM LICHTMETAAL TITAAN Als je 3 kwartier rijden niet erg vindt om in Groningen te komen, dan ben je nog sneller in Zwolle! Zie de foto's maar in mijn dagboek, was zeer tevreden over de handelingen van dit bedrijf..! Ze doen heel veel sets velgen, dus ze weten wat ze doen. Op de site staat genoeg info en bovenal de prijzen.. :)

Bovenaan