wie rijden er race's, track day's en time attack

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Zijn hier nog meer mensen die racen of op het circuit rijden.

Ik ree vorig jaar mijn eerste seizoen in een 206 gti cup maar dat ga ik dit jaar niet doen. dit jaar ga ik in een Ax die 650 kilo weegt en waarschijnlijk rond de 140 pk zit zaterdag gaat tie op de vermogensbank (geen 106 ik weet het) ik ga met mijn vader rijden en aan het einde van het seizoen komt er nog een ax bij met een aangepaste 16 klepper die boven de 200 pk uit moet komen.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Af en aan wel de nurburgring op. Laatste jaren is het er allemaal een beetje bij ingeschoten. Hopelijk met de bouw van de 106 kunnen we hier verandering in brengen.

Is dat eigenlijk wat, zo'n 206 cup. Lijkt me een relatief leuke budget klasse.

Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Ik heb jammer genoeg al 2 jaar niet meer gereden maar daarvoor genoot ik er vollop van!

Momenteel moet ik de 106 nog afbouwen en dan nog een hoop testruns voor ik weer het circuit op kan gaan.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Af en aan wel de nurburgring op. Laatste jaren is het er allemaal een beetje bij ingeschoten. Hopelijk met de bouw van de 106 kunnen we hier verandering in brengen.

Is dat eigenlijk wat, zo'n 206 cup. Lijkt me een relatief leuke budget klasse.

Eigenlijk viel de cup wel tegen wat mij tegen zat dat er eigenlijk 0 technische controle is tegen illegale tuning, bedenker van het regellemend had zelf ook auto's rijden dus als er geen problemen waren met zijn auto's waren er ook geen problemen en dat er veel schade gereden werd heb zelfs op mijn dak gelegen in assen omdat iemand dacht dat hij wel ff over het gras in kan halen en om mijn auto kon afremmen dus was voor mij niet echt een budgetklasse.
Maar voor 3500 kan je niet een rijdende auto hebben gaat eerder tegen de 6k zitten voor dat je wat nets hebt.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Eigenlijk viel de cup wel tegen wat mij tegen zat dat er eigenlijk 0 technische controle is tegen illegale tuning, bedenker van het regellemend had zelf ook auto's rijden dus als er geen problemen waren met zijn auto's waren er ook geen problemen en dat er veel schade gereden werd heb zelfs op mijn dak gelegen in assen omdat iemand dacht dat hij wel ff over het gras in kan halen en om mijn auto kon afremmen dus was voor mij niet echt een budgetklasse.
Maar voor 3500 kan je niet een rijdende auto hebben gaat eerder tegen de 6k zitten voor dat je wat nets hebt.

Bekijk bijlage 4450

Bekijk bijlage 4451

Bekijk bijlage 4452

Bekijk bijlage 4453

Bekijk bijlage 4454

Hierzo zijn trouwens wat foto's er van was pittig boos helemaal toen ik met de man in de tc stond en hoorde dat hij zware incidenten had en niks zijn fout was maar uit eindelijk nog een prijs gekregen ook al had ik maar 1 race gereden.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ik zag inderdaad op youtube een Onboard, gelukkig viel het qua snelheid mee. Maar altijd kut als iemand anders zoiets veroorzaakt door gewoon domheid.

Ik denk ook dat dat het nadeel is van zo'n cup. Dat de grens weer net té laag ligt. Ik had even gekeken en voor 6k heb je wel een auto klaar, dat valt nog mee, maar running costs zijn wel gewoon grappig.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ik zag inderdaad op youtube een Onboard, gelukkig viel het qua snelheid mee. Maar altijd kut als iemand anders zoiets veroorzaakt door gewoon domheid.

Ik denk ook dat dat het nadeel is van zo'n cup. Dat de grens weer net té laag ligt. Ik had even gekeken en voor 6k heb je wel een auto klaar, dat valt nog mee, maar running costs zijn wel gewoon grappig.

Het was wel een leuke cup om in te rijden en de running kosten zijn laag maar we hadden nog de ax'en staan en dat vindt ik zelf leuker om in te rijden

Bovenaan