Wat heb jij gekocht deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Mooie wagen zeg!

Mijn nieuwe aanwist, speciaal voor Dirt 3 gekocht... maar het maakt het spel alleen maar moeilijker :/
playseat-evoblack210.jpg

Waarderingsscore
0
Saxo 1.616v
Mijn nieuwe aanwist, speciaal voor Dirt 3 gekocht... maar het maakt het spel alleen maar moeilijker :/
playseat-evoblack210.jpg
Mooi spulletje Ray! Ik heb hetzelfde model staan hier, alleen met een zwart frame en alcantara stoel. Stuurtje is een Logitech Driving Force GT en speel d'r vooral GT5 mee. Voordat je er fatsoenlijk mee kan rijden ben je wel wat uurtjes verder ja. 't Is weer net ff wat anders dan gewoon auto rijden. :blush:

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ik heb zojuist een Laguna onderlip/splitter gekocht bij de sloop. Gelukkig was dat ding maar 10 euro want ik moest weer zo nodig een poort tegen een auto laten komen gevolg: een flinke (maar niet zon diepe) kras en een deukje :( Nouja daar is de verzekering voor denk ik maar!

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Meguiars - SwirlX Swirl Remover
Meguiars - Brilliant Solutions Paint Restoration Kit
Iron.X Cleaner - Eco Refill 500ml
Gratis een:
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm

Nu maar hopen dat de auto schoon in Engeland aankomt :D

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
een nieuwe voorband a 80 euro

Waarderingsscore
0
Fase 2 XS 1.4
Mooie wagen zeg!

playseat-evoblack210.jpg

Ray is het wat Dirt3? Ik vind dirt 2 ook waardeloos met het stuur.
Maar ben nog erg druk met F1 2010 wat ik geweldig vind om te doen. vooral met z5500 speakers.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Even bijwerken gebeurd daar wel. Zolang die hier maar even opnieuw in de poets etc staat.

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Even bijwerken gebeurd daar wel. Zolang die hier maar even opnieuw in de poets etc staat.

Mja, dan zou ik dat donderdag al moeten doen aangezien ik vrijdag gewoon moet werken... Dan kan ik 'm denk ik net zo goed helemaal niet doen :) Neem het spul wel mee en kijk daar wel :bye:

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Was de auto vrijdag en heb niet echt schoonmaakmiddeltjes voor onderweg zeg maar dus maar hopen dat het allemaal netjes blijft :)

Waarderingsscore
94
Kan een setje Speedlines met 6mm profiel Vredestein banden krijgen voor 140, zijn alleen zwart dus moeten wit, doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan