106 kopen

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
mooi karretje
zou letten op roest in de deurstijlen, onder de wielkuipen enportier scharnieren.
en kijken of er niks lekt enzo.
en ik zie ook dat de auto verlaagd is dus kijk even de assen na, en ook of de wielen niet aanlopen

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
hij heeft volgens het rdw maar 87 kilowatt/ 116 pk. Volgens mij is dit wel een sport. Als ik het goed heb is in 1998 en 1999 geen gti gemaakt, maar waren het iets tammere sport uitvoeringen.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
kijk de auto sowieso goed na dat deze niet in elkaar heeft gezeten ergens.
Zie het de laatste tijd steeds vaker

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
hij heeft volgens het rdw maar 87 kilowatt/ 116 pk. Volgens mij is dit wel een sport. Als ik het goed heb is in 1998 en 1999 geen gti gemaakt, maar waren het iets tammere sport uitvoeringen.

Hij is niks tammer dan een GTI. Hij is enkel minder luxe uitgevoerd.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Waar je op moet letten:

* hoe is de lak (blanke lak peugeot is slecht)
* Achteras rechtsachter. Staat het wiel er mooi onder, geen speling? Achterassen gaan vaak kapot namelijk
* Lekke koppakking bij dynamo

Voor de rest het standaard onderhoud: oliefilters vervangen, luchtfilters, banden etc.

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
S16 is idd het zelfde als GTI. Mijn auto komt oorspronkelijk uit duitsland, dus is eigelijk ook een S16. auto is verder exact het zelfde als een GTI.

Waarderingsscore
0
Volgens mij is die auto die te koop staat gewoon een GTI. Het heeft hetzelfde blok als een GTI en ik ben heel benieuwd wat er volgens sommige in de uitvoering anders is dan een GTI. Er is maar een 1.6 16V blok in een 106 gelepeld, de computer hierop kan echter verschillend zijn.

Er bestaat overigens wel een 106 1.6 16V Sport, maar deze is officieel nooit in Nederland geleverd. De 106 Sport is hier geleverd met een 1.1 of 1.4 blok. Misschien ook met een 1.6 8V blok, maar dat laatste weet ik niet zeker. Overigens heb ik zelf wel een 106 Sport met een 1.6 16V :cry:.

Waarderingsscore
0
Fase 2 S16 1.616v
Bestaat er ook een 1.48v rallye dat wist ik niet! :cry:

Wat voor een is het nou sport s16 of gti?

Als je het hebt over die advertentie in je eerste post.

Dat hebben Ik en ook meerdere Forumleden je zojuist verteld. 1.6 16v sport zoals de titel zegt.

is gewoon S16 oftewel GTI!

Bovenaan