27/11/2011 Eindejaarsmeeting @DSL Utrecht

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.3
- Niels (ovb )
- Leo
- Steven
- Ray
- Jaimy
- Luuk
- Thomas
- Robert
- Marnix
- Mark
- Wesley
- Dennis
- Gerrit
- Jeroen
- J ordy
- Merijn
- Armand
-Tim(met aanhang)
- Steff
-
-

je staat er bij :)

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
1. Wilco heeft lekkere koffie
2. Voor mij is het om de hoek
3.

Maar ehh.... wat gaat er gebeuren? Met z'n allen op de parkeerplaats staan drive-inn zonder bioscoop?
Slechte grap, oprechte vraag.

Groet,

Henk

De eindejaarsmeeting is voornamelijk een elkaar (weer) zien en gezellig bij kletsen meeting. Daarnaast is er een verkiezing met bijbehorende prijzen. En dit jaar kun je ook eens een kijkje nemen bij DSL onder het genot van een kop koffie. Deze meeting doen we al bijna net zo lang als de club bestaat. Het is inmiddels de traditionele afsluiting van het seizoen en doorgaans de laatste keer dat we elkaar zien voor de algemene leden vergadering in januari.

Waarderingsscore
94
Oei, nu zit ik toch wel ff in de knel. Vanwege een snelheidsovertreding op de scooter met 40kmh, en justitie is er lekker snel mee na 2.5 jaar, moet ik binnen 21 dagen ná 19 oktober j.l. mijn rijbewijs voor een maand inleveren, dus ik denk niet dat ik zelf dan achter het stuur zit als ik kom...

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Oei, nu zit ik toch wel ff in de knel. Vanwege een snelheidsovertreding op de scooter met 40kmh, en justitie is er lekker snel mee na 2.5 jaar, moet ik binnen 21 dagen ná 19 oktober j.l. mijn rijbewijs voor een maand inleveren, dus ik denk niet dat ik zelf dan achter het stuur zit als ik kom...
Verjaard zoiets niet?

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
helaas
Verjaring
Als je een bekeuring wordt opgelegd, dan krijg je in de meeste gevallen een acceptgiro thuisgestuurd waarmee je de boete moet betalen. Maar wat nu als je lange tijd niets hoort van justitie? Na een bepaalde tijd hoef je de boete niet meer te betalen. Bij lichte verkeersovertredingen die onder de Wet Mulder vallen, moet de acceptgiro binnen 4 maanden op de mat liggen. Heb je de overtreding met een huurauto gemaakt, dan geldt een termijn van 8 maanden. Voor de zwaardere verkeersovertredingen die onder het strafrecht vallen, is de termijn van 2 jaar naar 3 jaar gegaan.

Waarderingsscore
1
Fase 2 XS 1.4
helaas
Verjaring
Als je een bekeuring wordt opgelegd, dan krijg je in de meeste gevallen een acceptgiro thuisgestuurd waarmee je de boete moet betalen. Maar wat nu als je lange tijd niets hoort van justitie? Na een bepaalde tijd hoef je de boete niet meer te betalen. Bij lichte verkeersovertredingen die onder de Wet Mulder vallen, moet de acceptgiro binnen 4 maanden op de mat liggen. Heb je de overtreding met een huurauto gemaakt, dan geldt een termijn van 8 maanden. Voor de zwaardere verkeersovertredingen die onder het strafrecht vallen, is de termijn van 2 jaar naar 3 jaar gegaan.

Per wanneer is dat veranderd? Je kan het er nog op gooien dat het op dat moment al 2 jaar verjaart is.

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Jongens, zullen we een klein beetje on-topic blijven? Heel sneu hoor, daar niet van, maar dit is niet helemaal de goede plek.

Waarderingsscore
1
Fase 2 Rallye 1.68v
- Niels (ovb )
- Leo
- Steven
- Ray
- Jaimy
- Luuk
- Thomas
- Robert
- Marnix
- Mark
- Wesley
- Dennis
- Gerrit
- Jeroen
- Jordy
- Merijn
- Armand
- Tim(met aanhang)
- Steff
- Ilco ( OVB, ivm APK )
-
-
-
-
-
-
-

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.3

neem je iemand mee die jouw auto kan rijden.
heb je toch een leuke dag...ondanks alles.

Waarderingsscore
1
Fase 1 XR 1.1
Ik hoop dat je rallye APK gekeurd word Ilco, ben echt benieuwd hoe die in het echt eruit ziet en hoe sommige dingen zijn aangepakt.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
- Niels (ovb )
- Leo
- Steven
- Ray
- Jaimy
- Luuk
- Thomas
- Robert
- Marnix
- Mark
- Wesley
- Dennis
- Gerrit
- Jeroen
- Jordy
- Merijn
- Armand
- Tim(met aanhang)
- Steff
- Ilco ( OVB, ivm APK )
- Stephano
-
-
-
-
-
-
-

ben er dus echt officieel bij!
ben benieuwd, its my first time :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
Laat ik nou net uitgerekend dat weekend in Disneyland zitten -_- ..... Geen eindejaars voor mij :( Jammergenoeg

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.3
@ Michelle

Wou je ruilen?
ga jij naar de meeting en ik met mijn vrouw en kids naar Disneyland :p

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
@Mich: Jammer dat je er niet bij bent dit jaar.. Vorig jaar was ondanks mijn slechte nieuws erg gezellig!

@Stephano: Leuk om je weer te zien! Ben erg benieuwd waar je mee voor de dag komt! En ook wat je van de remmerij vind!

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
@Mich: Jammer dat je er niet bij bent dit jaar.. Vorig jaar was ondanks mijn slechte nieuws erg gezellig!

@Stephano: Leuk om je weer te zien! Ben erg benieuwd waar je mee voor de dag komt! En ook wat je van de remmerij vind!

ja zeker man! ja heheh tis iig vlotter dan mn oude 1.4 sport:p
ben benieuwd ja:nice:

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Onze collega's zijn ook aan het verzamelen :)

Saxo's
- Saxogijs
- Peter-vts
- Archie (onder voorbehoud)
- Martijnst1990 (onder voorbehoud)
- kratje
- Maurice (onder voorbehoud)
- Tage (onder voorbehoud)
- stn (onder voorbehoud)
- Justinn

C2's
- Franpire
- Autofan1985
- Vincent90 (onder voorbehoud)

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Kijk, dat wordt een best koppeltje zo allemaal bij elkaar. :)

ik heb er zin in. Ben echt benieuwt naar de reactie's op m'n winterset. :)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
En dat terwijl ze er nog niet eens onder zitten. :)

Bovenaan