Wat heb jij gekocht (deel 20)

Waarderingsscore
584
Haha je ziet wat er achter geparkeerd staat? ??

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Omdat ik vorige week een Stahlwille Torx30 krachtdop gesloopt had, notabene bij het losdraaien van een lullig M6 sensorboutje op een AL4-bak:
360.jpg

op zoek gegaan naar een vervanging daarvoor, zo kwam ik er achter dat Facom krachtdoppen levert in zowel 3/8" als 1/2" waar een bit in past, dat is een 5/16"bitje dus net even een slag dikker dan de gebruikelijke 1/4".
360.jpg

Nu kan ik weer lekker te keer gaan met de luchtsleutel. :)

Emiel

Donateur
Waarderingsscore
210
Fase 2 GTi 1.616v
Een armsteun voor de 106
IMG_20210121_125612__01.jpg

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Een zeldzaam item Emiel, (y) waar worden die bouten bevestigd? op de midden console lijkt me te ver naar voren?

Waarderingsscore
584
Op de stoelrail :)

Emiel

Donateur
Waarderingsscore
210
Fase 2 GTi 1.616v
Een zeldzaam item Emiel, (y) waar worden die bouten bevestigd? op de midden console lijkt me te ver naar voren?
Dat klopt! En het leuke er aan is dat de persoon die het verkocht niet wist wat het waard was :)

Emiel

Donateur
Waarderingsscore
210
Fase 2 GTi 1.616v

Puck

Donateur
Waarderingsscore
234
Fase 1 Accent 1.1
Ik verbaas me over hoe duur die dingen zijn. Ze zijn ieg in euro's dezelfde prijs als "vroeger" in guldens!

Terwijl ik het persoonlijk ondingen vind ...

Wel relaxt dat je hem hebt gevonden voor een "nette" prijs neem ik aan! :D

Waarderingsscore
42
Fase 2 GTi 1.616v
Ik heb er recent een gekocht voor 60 euro op marktplaats. Dat vond ik best een flinke prijs, maar ik wilde het een keer proberen omdat ik bij het rijden vaak wat op zoek was naar steun voor mijn rechterarm. Op de snelweg vind ik het een fijn ding, maar in de stad vind ik het wat krap qua bewegingsruimte. Al met al valt het wat mij betreft toch wel positief uit. Ik laat hem er in zitten.

Waarderingsscore
584
60 euro is ook een hele nette prijs. Heb ze voor het dubbele voorbij zien komen

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Het wordt eentonig, alweer van BGS :)
Setje beschermbekken met magneten voor de bankschroef:
Het "Hergestellt für" is natuurlijk wel heel veelzeggend. ?
Neem tenminste aan dat je dat mag vertalen met "Bat-Country"
360.jpg

360.jpg

Waarderingsscore
10
Saxo 1.4
De armsteun blijft prijzig tweedehands. In 2011 nieuw gekocht bij de dealer voor 125 euro en een jaar later verkocht voor 85 euro.

Waarderingsscore
584
Het wordt eentonig, alweer van BGS :)
Setje beschermbekken met magneten voor de bankschroef:
Het "Hergestellt für" is natuurlijk wel heel veelzeggend. ?
Neem tenminste aan dat je dat mag vertalen met "Bat-Country"
360.jpg

360.jpg

Mooi spul, die moet ik ook nog hebben voor m'n bankschroef.

Ik heb vandaag een 10 liter cilinder menggas opgepikt uit Tilburg voor m'n MIG apparaat. Wegwerp cilinders zijn waardeloos kwam ik al vrij snel achter ?

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
85/15?
Heb je een ruilcilinder? Dat is een beter systeem dan een koopfles, toe ik die uiteindelijk leeg had was ie ouder dan 10 jaar en kon ik hem weggooien. :(
Niet gedaan trouwens, heb een keer een vulslang gekocht dus als ik mijn ruilfles leeg heb en een nieuwe gehaald laat ik een beetje in de oude fles lopen als reserve exemplaar.

Bovenaan