1.1 Turbo Te Koop!

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Advertentie
<

Boy

Waarderingsscore
0
<
ik las de advertentie net ook al... maaruh.. is dat erbij gezet om het wat stoerder over te laten komen
<
( omdat er verders in de advertentie niks over staat)

"Auto moet weg wegens openstaande rekeningen bij V&D, Ikea, wehkamp, Neckermann, Otto en diverse internet winkels"

Maar wel luxe... een "Kinderstoeltje" voor de kleinere onder ons
<

Waarderingsscore
0
"Auto moet weg wegens openstaande rekeningen bij V&D, Ikea, wehkamp, Neckermann, Otto en diverse internet winkels"

Maar wel luxe... een "Kinderstoeltje" voor de kleinere onder ons
<
[/b]

Zo te lezen is de auto van 'n vrouw, Anneke... Hiermee bedoel ik verder niets, maar het verklaart wel een heleboel in dit geval. 1.1 Turbo is wel echt Xtreme, maar niet echt realistisch. Die openstaande rekeningen betekenen vast dat ze vrijgezel is... Of dat ze nog geen man heeft met 'n credit card....
<

Groeten Jacco

Ps. Dames, een beetje klieren moet kunnen h?!
<

B

blauw koekblikje

Gast
of juist wel maar zijn ze gescheiden en hebben ze de schulden/rekeningen geruild

grt michael

Waarderingsscore
0
Vind enig sinds wel zielig...

Moet je voorstellen gewoon zoveel schulden bij internet winkels dat je je auto moet verkopen!

Je kan dr denk wel dik oplichten... Nou mevrouwtje.. heb er even in gereden maar kijk... die koppeling slipt en je druklagers versleten en die koppakking is ook lek dat gaat hoop geld kosten.. ach nou goed.. geef je nu zo 2 ruggen dan kijk ik wel of ik er nog wat van kan maken...

Nee maar... triest... heb er wel is een docu over gezien, dat die vrouwen maar blijven kopen gewoon een ziekelijke tik hebben op de een of andere manier...

Remco
<

Bas

Waarderingsscore
0
Saxo S16 1.616v
hahhaha grappig
<

@Remco, ik denk toch dat deze advertentie niet serieus is bedoeld, en ook al heeft ze echt schulden bij die internetwinkels zou ze toch niet zo achterlijk zijn om die op een veilingsite neer te zetten?
<

Waarderingsscore
0
A Het is een vrouw

B 1.1 Turbo.. misschien heeft iemand haar dat wijsgemaakt
<

C vrouwen zijn shopaholic

D...

Remco

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
whahaha

ja vind deze zin ook vrij dom Auto moet weg wegens openstaande rekeningen bij V&D, Ikea, wehkamp, Neckermann, Otto en diverse internet winkels

ga je er toch niet bij zetten ??

Bas

Waarderingsscore
0
Saxo S16 1.616v
whahaha

ja vind deze zin ook vrij dom Auto moet weg wegens openstaande rekeningen bij V&D, Ikea, wehkamp, Neckermann, Otto en diverse internet winkels

ga je er toch niet bij zetten ??[/b]
Daar gaat dit topic ook over
<

En nee inderdaad, dat is juist de grap
<

Waarderingsscore
0
<div class='quotemain'>
whahaha

ga je er toch niet bij zetten ??[/b]
Daar gaat dit topic ook over
<

En nee inderdaad, dat is juist de grap
<

[/b][/quote]

Grote kans ook nog dat ze blond is...
Qua IQ een potentieel familielid van Bonnie St. Claire (hopelijk goed geschreven..) misschien???
<

Groeten Jacco

Waarderingsscore
0
A Het is een vrouw

B 1.1 Turbo.. misschien heeft iemand haar dat wijsgemaakt
<

C vrouwen zijn shopaholic

D...

Remco[/b]

Hohoho niet alle vrouwen zijn shopaholic en sommige vrouwen hebben echt nog wel een beetje
verstand van auto's hoor kijk maar naar een aantal dames hier en daar bedoel ik ook me eigen mee.

Grtz Ursula
<

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Aantal dames hier? Wijs ns aan?
<

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Ho ho ho
<
De advertentie is trouwens al verwijderd. Ik denk eigenlijk dat dr vriend/man die advertentie geplaatst heeft
<
<
Zo van: jij koopt raak, dus verkopen we gewoon je autootje. Pftttttt mannen
<

Enne hoezo shopaholic ?? Die strings van ons zijn goedkoper als die boxershorts van jullie
<

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Per stuk ja, maar wij kopen ze niet per 20 in.

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Wij ook niet
<
<

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
ja maar dan moet je wel naar het stofpercentage kijken, van 1 boxershort kun je 15 strings maken
<

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Ursula helluppp
<
<

Bovenaan