1.3 Rallye --> Phase 2 1.4 Xs --> 1.6 8v Turbo = Tim(mio85)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom

Waarderingsscore
0
Wat een gave wagen Tim, hele mooie upgrade! :woot: :woot:

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ik ook Mark, zelfs nu ik nog niet het volle vermogen heb kunnen voelen wil ik al meer. Ik ga voorlopig voor 0.8 bar, maar kan makkelijk tot 1.2, heb dus ruimte...

Tim

Waarderingsscore
0
Hey tim

Ziet er goed uit. Als hij helemaal klaar is kom ik een keer langs. Wil ik het echte vermogen ook wel eens voelen.

Komt helemaal goed

Groeten Michel

Waarderingsscore
0
ziet er mooi uit, ik zou een setje morretes monteren, dan kun je één van de gaten gebruiken als cold air intake voor je luchtfilter (reken maar dat die alleen maar warme lucht hapt daar. Als je daar een mooi schotje maakt en dan een gat in een morrette vrij laat. Of misschien via je mistlamp?

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ik heb er over nagedacht. Maar aangezien ik niet voor max vermogen ga maakt het niet zo veel uit. Bij de mistlamp met rallye intakes lijkt mij het mooiste, probleempje is dat er eigenlijk geen (lees geen) ruimte is om een fatsoenlijke maat slang daar naar toe te monteren...

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Dp belde helaas vorige week dat de auto pas a.s. vrijdag terecht kan. Weer een week wachten dus...

Maarja. Gister was ik het helemaal zat dat de auto zo vies was. Daarom de stoute schoenen aangetrokken en een ritje gemaakt naar de wasbox. Ben ik bijna daar (1,5 km max). Gaat in één keer het olielampje branden. Dit betekend niet zoals velen denken dat de olie te warm is, maar dat de oliedruk weg gevallen is. Veel erger kan het niet worden met een turbo (behalve de evt. gevolgen dan). Ik gelijk met Dp gebelt en die bevestigden dat dit wel eens een groot probleem kon zijn. Toch maar even onder de kap gekeken, wat blijkt, het draadje van de oliedruksensor was doorgebrand op de turbo... Kon ik gelijk ter plaatsen op lossen. Valt heeeeeel erg mee dus. Nu nog twee daagjes wachten en dan is het zo ver. Zal de auto als alles mee zit volgende week dinsdag terug hebben.

Tim

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ja... Vreesde al het ergste. Was ook niet echt aan het toeren Teun ;-P.

Morgen is het eindelijk zo ver. --> Auto naar DP.

Tim

Bas

Waarderingsscore
0
Saxo S16 1.616v
Ja... Vreesde al het ergste. Was ook niet echt aan het toeren Teun ;-P.

Morgen is het eindelijk zo ver. --> Auto naar DP.

Tim[/b]
Mooi, ben érg benieuwd! :D

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
De auto staat nu bij DP. Hoop dat de auto lekker drivable blijft. Als deze auto niet meer mijn daily is kan ik gaan proberen wat echt de max is. Voorlopig ben ik tevreden met drivable and betrouwbaar.

Tim

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Kwam net Teun tegen in Nijmegen en volgens mij is er iets niet duidelijk. De auto is nog steeds niet af geweest, dus dat laatst een draadje door was gebrand, dat was maar heel minor, mag er toch nog niet echt mee rijden. Auto is niet kapot, maar staat gewoon bij DP voor de VEMS.

Kreeg net een smsje van DP, helaas is de auto niet voor volgende week dinsdag klaar...

Tim

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Kwa tijd niet nee, maar heb nog niet echt tegenslagen gehad gelukkig...

Tim

Bas

Waarderingsscore
0
Saxo S16 1.616v
Kwa tijd niet nee, maar heb nog niet echt tegenslagen gehad gelukkig...

Tim[/b]
Ja oké, dat bedoelde ik ook.. En wachten duurt al zo lang. ;)

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ik weet het, echt klote. Is onderhand een traject van 4 maanden...

Tim

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Als alles mee zit, mag ik vandaag de auto ophalen. Had met mijn monteur samen goed werk verricht volgens DP. Enige punt wat zij hebben moeten verbeteren is dat de olieleiding van de turbo door ons te dicht bij het spruitstuk was gemonteerd. Mocht deze door de hitte kapot gaan had ik (en een evt passagier) een enkeltje Beverwijk mogen kopen. :unsure:
Verder heeft DP nog wat andere dingen voor mij gedaan zoals de meters, uitlaat, wat leidingen, het VEMS management systeem en de inlaat.

Zal zo snel mogelijk foto's en misschien een filmpje plaatsen.

Mvg

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan