Nee, echt super. Vandaag een paar leuke stukjes kunnen rijden, helaas is een turbo auto niet echt aan te raden als het regent, heb je zo weinig aan de eerste twee versnellingen...
De auto is echt super om te rijden, easy en heel relaxt. Max. boost staat nu op .75 bar, .40 bar is a beschikbaar vanaf de 2000 toeren, dus helemaal super. Leuke ervaring dat als je gas geeft bij 140 in de 5, je op 180 zit voordat je t weet. Tuurlijk zijn er snellere auto's maar het rijdt echt top. Auto is nog niet afgesteld om het maximale vermogen te produceren dat mogelijk is met .75 bar omdat ik de auto graag even lekker wil laten wennen. Vermogen zal nu rond de 165 pk en 245 nm zitten volgens DP, vanavond met ander filter misschien wel iets meer. Voordat ik de auto helemaal scherp laat afstellen bij DP, ga ik eerst nog zelf een oliekoeler monteren en lekker wat km's maken, daarna zie ik wel weer.
Het geluid is nog vrij heftig, ook daar wil ik nog wat aan doen. Is een beetje te vergelijken met de herrie van een BMW 130i cupauto, maar dan met hevige astmatische neigingen. Wanneer ik het gas los laat het astma-patiëntje een flinke zucht (of kan dat niet? :huh
Post zo snel mogelijk een paar foto's en - belangrijker - een filmpje.
Tim