106 XSI LE-MANS RALLYE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
0
Fase 1 Le Mans 1.4
ik wil me bij deze even voorstellen...

mijn naam is koert en ben auto-liefhebber pur-sang.

mijn eerste auto was een talbot samba bahia en kort daarna leerde ik de fiat 127 1300 sport 5 speed kennen en zo kwam ik in aanraking met de eerste kleine maar vooral snelle europese auto'tjes en heb er dan ook veel gehad door de jaren heen.

opgegroeid als zoon van een automonteur en garagehouder hoef ik jullie niet uit te leggen dat het autorijden en eraan sleutelen me in het bloed zit en heb vooral de voorkeur aan frans/italiaans en engelse auto's met enkele uitzondering voor amerikanen en gelimiteerde duitse auto's.

mijn peetoom rijd al jaren peugeot 404 en omdat mijn vader vroeger ook bij nefkens in oss heeft gewerkt voordat ie naar rover/jaguar/alfa-romeo nieuwkoop ging eind jaren 70 heb ik dus ook een liefde/waardering voor het merk peugeot meegekregen .

auto's heb ik ontelbare gehad van klein naar groot in vele verschillende merken maar ik zal even de peugeot-history hier neer zetten

talbot samba bahia
talbot samba cabrio 2x
404 coupe
404 sedan diesel en benzine
304 break
205 1.1 accent 3x waarvan 1 nu in bezit
205 1.4 xr
205 1.4 generation (huidige daily)
205 1.9 CTI (volleer en nu in bezit)
304 coupe S 2x in bezit

en last but not least de deze week aangekocht 106 XSI LE MANS RALLYE (nr 937 van 1000 geproduceerde auto's)

lijkt me leuk om naar meeting te gaan en ervaringen uit te wisselen

met vriendelijke groet...Koert Vos

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
94
Welkom!

Het is enkel XSi Le Mans, speciale editie ter ere dat Peugeot in ik geloof '92 de LeMans had gewonnen. De Rallye is weer een iets ander model.

Heb je een originele Hollander of is 't een importer? En foto's vinden we wel leuk :)

Waarderingsscore
0
GTi 1.616v
Welkom, lijkt er inderdaad op dat je een liefhebber bent! Heb je foto's van zo ongeveer al jou auto's? :cool:

Waarderingsscore
0
Fase 1 Le Mans 1.4
ik zal binnenkort eens ff met de digi-cam wat maken en erop zetten,staan dan wel ook wat snelle alfa's bij uit het echte alfa-tijdperk want die heb ik ook.
moet ik wel ff naar Weert want daar staan ze en omdat ik op de oprit maar plaats heb voor 3 auto's word het lastig om alles in castricum neer te zetten anders krijg ik gezeik met de buren en de rdw...
de LE MANS is uitgebracht nadat peugeot in1992/1993 de 24h wist te winnen...

hahaha

greetz van koert

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Welkom op het forum!

Waarderingsscore
0
Fase 1 Green 1.1
Welkom, klinkt als een geweldige collectie van gereden wagens zeg :D
Daar ben ik echt te laat voor geboren, want ik vind alles uit het verleden veel leuker en interessanter dan tegenwoordig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan