19-04-2015 BotS 8, Doorn

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ro wilde de eerste keer graag met mij mee.. Beetje laten zien hoe en wat...

Waarderingsscore
94
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat we alsnog naar de 50 moeten werken. Dus ken je iemand met een 106, tip hem dan ff. :)

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.616v
Ik heb wel zitten nadenken om heen te gaan, weet alleen niet of er nog meer mensen uit het Noorden heen gaan?

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Oh sorry, verkeerd gelezen. Ja weet je, je bent lid van een landelijke club. En je woonplek is niet echt centraal. Dan heb je al snel dat je een eind moet rijden. Ik weet wel dat het zeker de moeite waard. Ik ben alle jaren dat ik een 106 had altijd mee geweest. Heel leuke ervaring om in zo'n enorme groep van de zelfde auto's mee re rijden.

Er komen er meer bij jou uit de regio vandaan. Kijk effe of je met hun mee kan rijden. ;)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.616v
Ik zal eens zien wat ik kan regelen...
Het kriebelt toch wel! :D

Hopen dat m'n rallye look geaccepteerd word tussen de mooiste 106'jes van NL... :whistling:

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Ik kom zelf uit Drachten weg en rij vanaf leeuwarden eerst met een paar andere op en ga dan de algemene ontmoetingsplaats in driebergen. Is wel uit het Friese gedeelte van het noorden maar je bent welkom om mee te tuffen als je wil :)

Waarderingsscore
0
Saxo 1.616v
Waarderingsscore
0
Saxo 1.616v
Sjablonen zijn gekopieerd van een originele stickerset, dus zou niet af mogen wijken?

@Rob: DT heeft ze custom besteld.

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.616v
Sjablonen zijn gekopieerd van een originele stickerset, dus zou niet af mogen wijken?

Nou, ze lopen niet goed met de vorm van de motorkap en achterlichten mee... :unsure:
Helaas heb ik ze niet bewaard anders had ik je er even een foto van gestuurd ;)

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
g.v.d het is nooit in de buurt van limburg, dik 200km van hiervandaan...

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Keyloged ik rij toch ook? En ik zit max half uurtje van jou af je moet er wat voor over hebben he

Bovenaan