2 106jes op assen

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
Ik was vandaag ook even op circuit assen om wat te rijden en daar stonden een aantal 106jes waaronder een blauwe waar volgens mij vems op zat. En een bordeaux rode waar een gti logo op de zijkant zat. maar ik twijfel of het een echte is, vond hem namelijk enorm traag voor me rijden.]

Maar die met die vems moet haast wel hier lid zijn, want volgens mij zat er achterop een sticker van 106.nl

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Die met Vems is Dennis_XSI

Waarderingsscore
94
Die rode is gewoon een GTi, maar was zijn eerste keer op een circuit met die auto. Hij vond ook dat jij traag was toen hij achter je zat :)

Blauwe was idd Dennis, met mij als bijrijder.

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Met zo'n turbo moet je toch wel snel voorbij traag rijdende auto's kunnen racen?
Ik had je auto ook nog zien staan trouwens Maikel, wist alleen niet dat jij 't was. Ik kwam 's middags even langs op de brommert.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Ik was er ook nog en heb deze foto's geschoten!

Dennis met de blauwe XSI/de rode Gti en de rode turbo 106

20130509_130700_zps177d9935.jpg
20130509_145120_zpsd5e86811.jpg
20130509_145246_zps726c4e0d.jpg

20130509_145336_zpsba70f96a.jpg

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
Met zo'n turbo moet je toch wel snel voorbij traag rijdende auto's kunnen racen?
Ik had je auto ook nog zien staan trouwens Maikel, wist alleen niet dat jij 't was. Ik kwam 's middags even langs op de brommert.
opzich wel, maar aangezien die gti niet heel zelfverzekerd over kwam en nogal breeduit bleef rijden had ik niet veel ruimte. En ik kom niet op een vrijrijden dag om mijn auto of die van een ander plat te rijden. Dus ik heb gewoon rustig gewacht tot ik er op een normale manier omheen kon inplaats van gewoon hem er naast rammen en hopen dat het goed gaat.

En hij heeft nooit achter mij gezeten met die rode 106 behalve na dat de finish vlag was geweest, toen heb ik inderdaad wat rustiger gedaan om de boel alvast wat af te laten koelen. Dus hoe kan hij weten of ik snel ging of niet?

En ray ik had nog gekeken of ik jou auto ergens zag staan, maar die is dus nog niet af zag ik hier vandaag?

En erakie was jij met je 106? dan stond die volgens mij vrij dicht bij mijne op de paddock.(dat is die rode 106 turbo)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Ik was er ook met mijn 106! Stond inderdaad dichtbij jou ja, de laatste rijd auto's daar. Tussen een aantal honda's.

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
Ja had hem zien staan, maar niet verwacht dat je hier ook zou zitten.

Heb trouwens wel kunnen lachen daar om een paar honda fans die zeker wisten dat in die zwarte mini een k20 honda motor zat. Beetje jammer dat dat echt geen k20 was. En als je het verschil al niet kan horen tussen een k20 en een motorfiets blok dan heb je waarschijnlijk ook nog nooit een k20 gezien.
Wel jammer dat die jongen van de mini zijn startmotor het niet meer deed, ding spinde een keer en toen wou hij niet meer aan. Geen idee of hij het later nog heeft kunnen fixen of dat ze hem toen gewoon aan gedrukt hebben.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Hahaha dat waren wij in ieder geval niet! Wij hebben er ook even bij staan kijken. Wat een gaaf ding was dat! Hij heeft wel nog een keer gereden wat ik gezien heb, maar toen was zijn heat al voorbij en kwam hij weer het paddock oprijden.

Ik zag hem inderdaad naar binnen gesleept worden ja. Erg jammer want was benieuwd naar hoe snel hij zou zijn. Er lag in ieder geval een yamaha R1 blok in! Weet ik zeker en zeker geen K20, dat was overduidelijk te horen!

Bovenaan