26-01 en 27-01-2013: Racing Expo Leeuwarden

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Valt mij nog mee dat Luuk ze mij nog niet heeft opgestuurd ;)

Alle audio in de Seat komt bij Luuk weg

Waarderingsscore
1
Fase 2 Sport 1.1
Moet je perse kaartjes vooraf kopen of kan het ook terplekke?

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
zometeen nog is even goed overleggen.
misschien dat ik dan toch wel die kant uit duik op zondag

Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Ben vanmiddag even geweest, bijster weinig te zien.. Kon gelukkig even met wat mensen daar bijpraten en dingen bekijken, maar het is de entree prijs van 12,50 echt niet waard. Hal met wat auto's/tuning/vrachtwagens etc. en een hal met autocross/autosport. Ben er nu een keer of 3 geweest en elke keer maken ze het duurder, was voor mij de laatste keer.. Maar ik ben ook een echte Nederlander hehe.. :)

Ow ja, het parkeren kost ook nog eens 4 euro..

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
2
Je water kwijt moeten kost ook nog eens 0,30€ Daarintegen vallen de drankjes mee voor €2,-

Maar viel mij ook erg tegen.. De 12,50 eigenlijk niet waard...

Armand_arrie

@bagged106
Waarderingsscore
349
Fase 2 XS 1.4
Hmm ben eigenlijk van plan even heb te gaan. Maar vind het wel prijzig. Het moet het wel waard zijn inclusief 3 kwartier rijden.

Qua bedrijven enzo dan? Nog wat interessants?

Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Uhh, nee ook niet echt. Wat mij opviel, was dat er meer vreet-stands waren dan bedrijven. De enige stands die eruit springen is de stand van Luuk en die van Emperor Audio.. Voor de rest staan er wel wat bedrijven in de ''autocross hal'', maar dat moet je maar interesseren.. :) En de gang staat vol met dezelfde mensen, die je overal vindt. Denk aan snoepkramen, een stand met parfum, stuk of 3 stands waar ze van die blikken bordjes verkopen, stands met miniatuur auto's en stuk of wat stands waar ze van die crap-kwaliteit gereedschap verkopen..

Kortom, ik durf wel te zeggen dat het de rit voor jou niet waard is Armand.. Niet met die 12,50 entree. Als het nou 5 euro was, had je het gokje kunnen nemen.

Waarderingsscore
2
Precies, ik zou het 't ook niet waard vinden!

Waarderingsscore
1
Fase 2 Sport 1.1
Ik vond het wel even leuk. Had er geen verwachtingen bij was voor mij de eerste keer dat ik daar was.
Leuke auto's gezien en de demonstratie was ook leuk.
Het was wel prijzig maar het was wel een leuk uitstapje.

Waarderingsscore
2
Helaas niet veel.. Viel me tegen..

Waarderingsscore
0
Saxo 1.68v
Hmmm ik kom toch maar niet..

wel jammer ook dat het daar ook zo vol staat..
Met de sneeuw had ik toch even graag willen driften daar op t parkeer terrein :p

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
2
Alle sneeuw is al weg hoor.. 5graden boven nul en af en toe een bui...

Bovenaan