5-8/10/2012 Ringweekend, Nürburg (D)

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Als er nog iemand is die twijfelt om mee te gaan, stuur mij z.s.m. een PM! Ik ga maandag de laatste wijziging in de reservering doorgeven, daarna kan ik hem niet meer wijzigen.

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Update: Wij gaan wel mee, alleen voor zaterdag/zondag. Ik regel zelf een overnachting (omdat ringvilla niet voor 1 nacht doet) dus 2 pers extra

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Ik heb zojuist onze reservering definitief gemaakt. We hebben een zespersoons appartement met een vierpersoons en een tweepersoons kamer en een losse tweepersoons kamer. Het appartement heeft ook een soort woonkamer waar we makkelijk met 8 man kunnen vertoeven. De indeling is als volgt:

1. Dennis
2. Ray
3. Steven
4. Niels

5. Annemiek
6.

7. Mark
8. Mark's + 1

De definitieve kosten voor drie overnachtingen incl. ontbijt zijn €100,- p.p. Details omtrent de betaling ontvangen jullie t.z.t.

Meer details over de accommodatie: Ringvilla Adenau am Nurburgring | B&B and luxury Appartments

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Waarom zit ik nou weer met jullie op de kamer?

Nouja, zelf weten ook. Ik snurk. Vooral na een hoop bier :cry:

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Je mag van mij ook best naast Annemiek gaan liggen, dat vechten jullie zelf maar uit. Ik ben inmiddels aardig gewend aan lawaai midden in de nacht, mocht je echt lastig worden kunnen we je altijd nog in dat woonkamer gedeelte parkeren.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
eehhh, daar ben ik het niet zo mee eens

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Zoals ik al zei mogen jullie dat zelf uitvechten. Ik ga mezelf daar niet mee bemoeien... :p

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
veel plezier guys, en dame
jammer dat ik nog niet weet of ik kan die datum! had graag mee gewilt.
ik ga de eerste week van september een voorproefje nemen op de ring!

drive save

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Robin..eh, Wildcard zit hier en die is er vrij zeker van dat hij ook mee gaat. Ik zit met mijn telefoon te prutsen, dus aan iemand anders de eer om hem aan het lijstje toe te voegen.

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Dat is in dit geval even iets minder eenvoudig dan simpelweg een naam op een lijstje zetten. Ik ga mijn best doen, maar ik kan niets beloven.

Edit: Oh wacht, we hebben natuurlijk nog een plekje vrij naast Annemiek.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
ja daar was ik al bang voor... even langs de weg zijn jullie nog plan om te gaan mountainbike dat weekend?

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Er is niet echt een strak plan voor dat weekend, behalve dat zondag de hele dag in het teken van de ring staat. Dus ik denk dat we dat daar met elkaar even bekijken.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Dat is in dit geval even iets minder eenvoudig dan simpelweg een naam op een lijstje zetten. Ik ga mijn best doen, maar ik kan niets beloven.

Edit: Oh wacht, we hebben natuurlijk nog een plekje vrij naast Annemiek.

@Bestuur:
Hey mannen - ik wil me ook graag aanmelden, maar net als Stijn enkel voor het weekend zelf. Maandags moet ik echt weer aan het werk, dus zondagavond rij ik terug. Reden van de late aanmelding is dat ik van tevoren nog wel even een versnellingsbak moet vervangen, maar dat komt helemaal goed.

@Dennis:
Had jij op basis van het bericht van Ray nog wat geregeld? Zo ja, dan maak ik daar uiteraard gebruik van en ditch ik m'n passagier. Zo nee, dan zou ik toch graag een passagier meenemen en regel ik zelf wel even een plekje in de buurt waar ik een tentje kan neerknallen.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
wil opzich best me kamer delen hoor

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
@Robin: Ik had inmiddels al iets geregeld na een SMS van Ray.

@Annemiek: Dat van die kamer delen was uiteraard niet serieus, jij hebt gewoon je eigen plekje. Tenzij je graag wilt delen natuurlijk. Ik bedoel, ik wil uiteraard niets in de weg staan :wub:. Ik denk dat jullie er dus verder zelf wel uitkomen.

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Ik kan er of Vrijdag/zaterdag zijn of zondag/maandag :) heb zaterdag avond een verplichting. Zodra er iets van een globale weekendindeling is qua plannen hoor ik het graag :)

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Ik rij met Robin mee, mijn auto is niet op tijd klaar :(

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Ik kan er of Vrijdag/zaterdag zijn of zondag/maandag :) heb zaterdag avond een verplichting. Zodra er iets van een globale weekendindeling is qua plannen hoor ik het graag :)

Dan zou ik vrijdag/zaterdag adviseren. De dagindeling is allemaal nog niet bekend maar 's avonds is het sowieso gezellig en dan heb je met vrijdag een betere avond dan zondagavond te pakken, vooral omdat op die laatste alles dicht is.

Bovenaan