Vraag Afstandsbediening cv werkt niet.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Goedemorgen allemaal,

Mijn afstandsbediening van mijn cv werkt niet. Al vanaf ik deze 106 heb. Batterij al vervangen, maar doet het nog niet. Iemand een idee waar ik moet beginnen met zoeken?
Alvast bedankt.

Waarderingsscore
584
Dat is inderdaad RF. Ik meen dat er een procedure is voor ingeleerde sleutels die een tijdje een lege batterij gehad hebben om weer even “kennis te laten maken”. Ik dacht dat dat iets was als het contact aanzetten en op de ontgrendel of vergrendel knop drukken, pin me hier echter niet op vast.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Oke... Ik heb van alles geprobeerd, niks werkt.
Hoe weet ik überhaupt of de sleutel werkt? Bij IR kan je dat zien.. Is daar ook iets voor bij RF?
En waar zit de ontvanger? Bij het interieur lampje?

Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
IR kun je zien als je met de camera van je telefoon bijvoorbeeld richting het lampje houdt, uiteraard wel de knop indrukken dan.

Waarderingsscore
584
Je 106 is van 2002 dus heeft hoe dan ook RF.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Ja. IR kan je idd testen. Dat schreef ik ook zelf. Maar ik heb dan idd RF.

Maar dan is de vraag... Waar moet ik beginnen te zoeken naar het probleem? Hoe kan ik dingen uit gaan sluiten?

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Ik ben ook benieuwd naar de oplossing! Heb het batterijtje ook een paar maanden geleden vervangen en elders genoemde 'inleerhandelingen' gedaan maar krijg de AB niet aan de praat. Betreft ook een >2000 tweeknops RF-sleutel. Wellicht bij de dealer één en ander laten testen ofzo?

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
Is hier nu al een oplossing voor?
Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.
Overal op internet staan verschillende verschillende methodes en ik zou nou wel eens willen weten wat ik echt moet doen om de sleutel weer te koppelen.

Bovenaan