Bod op defecte auto

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
Hallo allemaal,
ik heb even hulp of suggesties nodig?! Ik ben een 106 fase 2 tegen gekomen maar die heeft de koppakking kapot. De beste man weet nog niet of hij hem wil laten maken. Maar ik als 106 fan vind hem helemaal geweldig, kapot of niet. Dus stel hij laat hem niet maken en koopt zich een nieuwe dan wil ik hem dolgraag overnemen maar hij heeft + punten en - punten en weet niet goed rond welke prijs ik dan moet gaan mikken. Wie o wie kan mij even helpen??

+ = Elek ramen
Airco
stuurbekr
Zwart net zoals de mijne
Lm velgen
Lichter = minder wegebelasting
airbags bestuurder bijrijder en zij
en ik geloof ook elek spiegels
- = Koppakking kapot
Bekleding is afgeschreven
Deukje en krasjes rond achterzijraam links

Laat maar iets weten

Waarderingsscore
2
Bekleding is vaak al voor 50€ te krijgen hier op het forum..

Maar zou je de titel iets minder opvallend kunnen maken? Zonder al die hoofdletters ziet men ook wel..

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Saxo 1.68v
km stand?
Wat vraagt hij ervoor?
is de auto geschorst?
Weet je zeker dat het alleen de koppaking is?

Aangezien je erzelf nog wat werk aan hebt

Moet je echt niet hoger dan 800 gaan zitten.

Groeten,

Hille

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
ja ik wil graag de fase 2 als basis en beste van allebij in die.
hoe kan ik dat veranderen??

Bekleding is vaak al voor 50€ te krijgen hier op het forum..

Maar zou je de titel iets minder opvallend kunnen maken? Zonder al die hoofdletters ziet men ook wel..

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
170xxx
is niet geschorst, vandaag binnen gekomen, en is allen de koppakking tot nu toe, als ik hem ga demonteren weet ik pas zeker dat die niet ook is gescheurd ofzo dat risico heb ik maar ga ik zeker aankaarten!!!
maar werk bij vw, audi en porsche dus doen we normaal deze auto`s niet en de verkoper had zich er ook nog niet in verdiept. maar laat maar wat weten.

gr tom

km stand?
Wat vraagt hij ervoor?
is de auto geschorst?
Weet je zeker dat het alleen de koppaking is?

Aangezien je erzelf nog wat werk aan hebt

Moet je echt niet hoger dan 800 gaan zitten.

Groeten,

Hille

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Ik zou er een bod op gooien van 500euro. Zeggen dat je er zelf veel werk aan hebt. Dan kun je altijd nog iets hoger dan je bod gaan. Maar ik zou bij 750-800 stoppen met bieden.

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Topictitel naar iets relevants veranderd. Ik hoop dat je niet erg lang hebt moeten peinzen over die alleszeggende titel in kapitalen met een zooi uitroeptekens.

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
thanks, ja ik kreeg hem erna niet meer veranderd helaas, maar bedankt

Topictitel naar iets relevants veranderd. Ik hoop dat je niet erg lang hebt moeten peinzen over die alleszeggende titel in kapitalen met een zooi uitroeptekens.

Waarderingsscore
0
GTi 1.616v
Meer info is handig voor advies te geven! Tis dus een s2. Maar: Bouwjaar? Motortype? Hoe ziet de 106 er over het algemeen uit (foto kan handig zijn!)? Verdere technische staat?

Je betaald trouwens niet minder voor de wegenbelasting dan voor jou XSi, behalve als het een S1 1.0 is. ;)

Waarderingsscore
0
Fase 1 Green 1.1
Persoonlijk vind ik de genoemde bedragen best hoog voor een defecte auto! maarja het is wel een luxe uitvoering zoals je hem beschrijft, dus dat compenseert het wellicht weer..
Ik heb 500 betaald voor mijn 1.1 en hoewel die absoluut niet de snelste is of moeders mooiste, heb je een hoop auto voor dat geld :) Maarja dat is een beetje appels met peren vergelijken zo

Bovenaan