Bougie's

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.68v
Hallo allemaal! Mijn 1.1 phase 2 is toe aan een beurt!
Dus de bougie's moeten vervangen worden!

Nou was mijn vraag welke bougie's kan ik het beste pakken
Ik wil betere bougie's als de orginele die er momenteel in zitten

Gr johnny

Waarderingsscore
0
Saxo 1.68v
Hey,

Gewoon ff bij de plaatselijke groothandel in auto onderdelen gaan, zit je voor alle 4 rond de 30,-
Ik had deze;

images

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.68v
Klopt, maar ruik soms een licht benzine luchtje bij de auto als ik gereden heb dus dacht als ik er betere in zet is de verbranding beter en waarschijnlijk minder of geen brandstof lichtje meer ;)

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Leuke theorie maar ben bang dat 'ie niet opgaat.
Je kan een bougie beter zien als een alles of niets verschijnsel : hij doet het of hij doet het niet !

Waarderingsscore
94
Precies. En als je toch andere bougies wilt, vermijd NGK dan en lekker Bosch nemen :)

En als je een brandstoflucht ruikt: kijk je brandstofslangen in je motorruimte even na, deze willen nog wel eens poreus worden. Brandstoffilter al eens vervangen (de tijd dat je de auto in bezit hebt)? Toevallig geen slangetje die een beetje lekt op je brandstofpomp?

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.68v
Nee nog nooit vervangen! Heb de auto sinds aug. En heeft nu 119.xxx gelopen dus tijd voor een beurt ;) dus dan ga ik dat doen!

Waarderingsscore
94
Ik heb Eyquems gehad in de 1.3 motor. Dat zijn de enige juiste die erin horen, de RFC62LS3 om precies te zijn.
Dat waren van die 3 punts bougies.

In de 1.6 heb ik momenteel ook Bosch bougies, maar geen idee welk type. Ze lopen verder prima.

Waarderingsscore
94
De 1.3 motor is daar heel gevoelig voor, dat zijn dus de beste bougies voor de 1.3. Voor de rest van de motoren maakt het niet zo heel erg veel uit, ik heb nu ook 1 punts bougies in de 1.6 en dat loopt ook als een malle ;)

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
Ps: flikker r bij 119k ook nieuwe bakolie in als dat nooit gedaan is en smeer de schakelstangen opnieuw. Heb dat ook gedaan bij mijne laatst en oh my god wat schakelt dat lekker nu....

Bovenaan