De koek is op... Of toch niet?

Waarderingsscore
8
Fase 2 GTi 1.616v
Dat is slecht nieuws, ben ongeveer een maandje actief hier maar de info is gigantisch. Ik schrik wel even, heel jammer. Wel wou ik me opgeven als donateur maar hiervoor zal 1 iemand niet veel aan (kunnen) veranderen vrees ik..

jan

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Kwam voor het eerst tijdens een evenement in autotron rosmalen Team106Xtreme tegen en meteen lid geworden.
Vele leuke meetings meegemaakt, (bots, rollerbankmeeting, dsl, franse autodag en de mini meetings bij de mac.)
Stond zelfs nog een keer in het clubblad CentSix. :)
Iedereen bedankt voor jullie inzet en voor die leuke tijd.
Gr, Jan...

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ray
Waarderingsscore
231
Fase 2 XS 1.1
Even om te peilen, ik wil graag een nieuw 106 forum opzetten onder een andere naam, in eigen beheer.
Zijn mensen van hier geïnteresseerd om daarop gezellig verder te gaan, en de community intact te houden?
Eventueel met toestemming kan ik wat belangrijke posts van hier migreren om die te behouden, en als de activiteit hetzelfde of minder is dan nu hier moet moderation ook geen probleem zijn.
Reageer met een duimpje als je je zou aanmelden! :)

Laatst bewerkt:

Rowin

Donateur
Waarderingsscore
55
Fase 2 GTi 1.616v
Leuk initiatief jasper. 👍🏻
Even om te peilen, ik wil graag een nieuw 106 forum opzetten onder een andere naam, in eigen beheer.
Zijn mensen van hier geïnteresseerd om daarop gezellig verder te gaan, en de community intact te houden?
Eventueel met toestemming kan ik wat belangrijke posts van hier migreren om die te behouden, en als de activiteit hetzelfde of minder is dan nu hier moet moderation ook geen probleem zijn.

Gerald.

Donateur
Waarderingsscore
122
Fase 2 Rallye 1.616v
Pfoe erg jammer om te lezen. Begrijpelijk, allen bedankt alvast voor de afgelopen jaren. Hoop dat er idd nog iets uit voortvloeit uit dit forum.
Zelf vele jaren met veel plezier aan deelgenomen 🥲

Puck

Donateur
Waarderingsscore
234
Fase 1 Accent 1.1
Zeker Jasper! Goed initiatief!

Bas.

Club Malloot
Forumleiding
Moderator
Waarderingsscore
58
Fase 2 GTi 1.616v
Dennis, Ray, Steven, en alle andere betrokken uiteraard.
Ik wil jullie graag bedanken voor al deze jaren.

Ik ben op dit forum begonnen in 2011 met mijn aller eerste auto, en had geen betere plek daar voor kunnen wensen.
Mede door dit forum is mijn passie voor auto's blijven groeien! En zonder jullie, had ik ook een hele berg aan vrienden niet gehad.

Heb altijd erg genoten van de samen komsten, de vergaderingen, en zeker de weekendjes naar de Nurburgring.
Ik ga het forum zeker missen, want stiekem keek ik er nog heel vaak.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
24
Fase 1
is er een mogelijkheid om dit forum als archief online te houden? of downloaden? (dus read only zeg maar)

Waarderingsscore
0
Jammer maar begrijpelijk! Dank voor de mooie jaren hier Dennis & Ray (en de rest die als mod/admin betrokken was).

Waarderingsscore
2
Fase 1 XSi 1.68v
Jammer.. zelf heb ik hier altijd heel veel informatie vandaan kunnen halen. Bedankt voor het mogelijk maken hiervan.

Emiel

Donateur
Waarderingsscore
210
Fase 2 GTi 1.616v
Forum leiding en alle anderen bedankt!

Welliswaar ben ik na het hoogtepunt pas binnen gekomen... Maar ik heb de afgelopen jaren zeker een hoop aan het forum gehad. Waarvoor dank aan iedereen! Stiekem keek ik nog best vaak even om de deur.
Het is jammer, maar een hele begrijpelijke keuze. Aan een dood paard trekken heeft helaas geen zin....

Nogmaals bedankt voor de afgelopen jaren!

Waarderingsscore
147
Fase 2 GTi 1.616v
20 jaar, makkelijk uit te spreken maar ff serieus, twintig JAAR is lang! We hadden ups and downs, maar desondaks heren ALLEMAAL bedankt voor jullie inzet. Het is absoluut te begrijpen dat het geen zin meer heeft om lucht in de banden te pompen als hij toch leegloopt.

Geen idee wat ik nog meer kan zeggen, maar wederom, dankjewel.

Voor degene die een “database” van de informatie hebben, ouderwets aan de gang gaan dan. Ik heb bijvoorbeeld enorm veel info van 106owners bewaard door simpelweg de “pagina’s” op te slaan als PDF. Zo kunnen jullie dat ook doen.

Tot ooit mensen en stay safe!

Waarderingsscore
24
Fase 2 XT 1.1
Wat jammer. Heel begrijpelijk hoor. Ik ben zelf ook schuldig aan het niet al te frequent langskomen. Maar als het eens nodig is is het fijn om op een forum als dit goede informatie te vinden. Ik weet hoeveel werk het moet zijn geweest de afgelopen 20 jaar. Hulde voor jullie inspanningen in deze.

Waarderingsscore
28
Fase 2 XS 1.4
Echt jammer! Ik snap het volkomen, maar ik denk als iedereen een kleine bijdrage levert in een vorm van donatie of it. Dat het forum misschien tot nog wat in zit? Zou zelf ook zeker wel wat voor het forum willen doen, ondanks ik er net een paar maanden lid ben geworden en nog niks hebt geplaatst. Zou ik zeker wat willen doen! Ps ik heb een prive berichtje gestuurd. Ondanks het mogelijk sluiten van het forum. Zou ik de beheerders willen bedanken voor het onderhouden van het forum deze afgelopen 20 jaar

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Bedankt voor de mooie tijd heren, maar met name dank aan alle leden, forumleden, passanten, noem maar op. Jullie maakten de club. Er zijn jaren geweest dat ik hier niet weg te slaan was maar ik zie nu dat mijn laatste activiteit alweer even (bijna 9 jaar 🙃) geleden is. Tja, vaart der volkeren, tand des tijds, geef het beestje een naam.

Ik heb denk ik serieus alleen maar mooie herinneringen aan alles wat we met de club hebben gedaan, voor mij waren de buitenlandtripjes misschien wel het hoogtepunt. Ja klopt, hebben we ook nog gedaan.

Dank voor alles en we spreken nog!
Steven

• Leuk
Waarderingen: Bas.
Waarderingsscore
15
Fase 2 XR 1.68v
Ben ff druk, kom terug en dan dit bericht. Ik zat vroeger op een 306, 944 en E46 forum, alles ging dood. Dit forum bleef doorgaan, zo top.. maar ik begrijp het. Belachelijke kosten ook. Ik betaalde vroeger 15 euro voor een jaar hosting van websites, waar gaat de wereld heen dat de kosten zo omhoog zijn gegaan?

Bedankt voor jullie inzet. Jullie verdienen een lintje.

Ook namens mijn vrouw, bedankt

Waarderingsscore
5
Fase 1 XN 1.1
Wat jammer! Ik had het gister nog over dit forum met mijn vader, de kennis hier is enorm, en de mensen hier vriendelijk.
Bedankt voor de fijne tijd, hulp en kennis die ik en mijn vader uit dit forum hebben mogen putten. Ik hoop dat alle kennis bewaard kan blijven.

Waarderingsscore
41
Fase 2 GTi 1.616v
Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd voordat ik reageer. Ik zat het min of meer wat te verwerken :). Voor mij is het forum een soort baken van rust en eenvoud in complexe wereld. Een beetje het ninetiesgevoel dat onze auto’s ook geven.

Ik had geen idee wat het vraagt om zo’n forum in de lucht te houden en ging er op een naïeve manier vanuit dat het wel zou blijven. De reacties in dit topic zijn herkenbaar. Ook ik heb heel veel gehad aan alle kennis en het enthousiasme dat hier wordt gedeeld. Veel dank hiervoor!

Ik snap ook dat het stoppen met het forum niet een besluit is dat je zomaar neemt. Ik kan het besluit daarom alleen maar respecteren met heel veel dank voor alle tijd en energie die de beheerders erin hebben gestoken!

Mocht het tot een vervolg komen, dan zou ik dat heel mooi vinden.

Bovenaan