De koek is op... Of toch niet?

Armand_arrie

@bagged106
Waarderingsscore
349
Fase 2 XS 1.4
Ik was een tijdje afwezig en schrok toch wel van deze mededeling. Tof om te lezen dat het misschien toch blijft. Er zit weer een beetje schot in mijn eigen 106, dus dan kan ik hier af en toe weer rondhangen.

Waarderingsscore
584

Armand_arrie

@bagged106
Waarderingsscore
349
Fase 2 XS 1.4
@Noël breek me de **k niet open. Hij staat bij Leeuwenservice en worden kleine stapjes gezet.

Maar er loopt nog niets

Qmark

Donateur
Waarderingsscore
19
Fase 2 Sport 1.4
Zolang er 106 liefhebbers zijn heeft dit forum z'n nut, ik hoop dat het nog heel wat jaren levend blijft
Ik heb hier al heel wat tips en weetjes opgehaald om mijn 106 zo ver te krijgen als die is gekomen en beleef er een hoop lol aan
Lang leve 106.nl !

Waarderingsscore
8
Fase 2 GTi 1.616v
Is hier verder nog een update van beschikbaar hoe het momenteel zit / loopt?

Waarderingsscore
24
Fase 1
nog steeds in de lucht, dus erg blij mee!

Waarderingsscore
24
Fase 2 XT 1.1
Hoi Vincent106, ik kan je nog steeds antwoorden. Dus blijkbaar zijn we er nog! Hopelijk blijft dit forum gewoon online.

Waarderingsscore
1
Hoi Vincent106, ik kan je nog steeds antwoorden. Dus blijkbaar zijn we er nog! Hopelijk blijft dit forum gewoon online.
Dat hoop ik ook. moet eerlijk zeggen dat ik ook een tijd niet online ben geweest, maar ik zou het echt jammer vinden als het zou stoppen. ook omdat ik weer voor een 106 aan het kijken ben :p

Waarderingsscore
24
Fase 2 XT 1.1
We kunnen in elk geval proberen via deze weg contact te houden. Wellicht krijg je nog goeie tips en antwoorden. Ik vind het ook tof als ik een vraag kan voorleggen aan kenners. En zolang dit forum er is kun je ook de oude berichten doorspitten. Succes met je zoektocht naar een mooie 106.

Bovenaan