Deurrubber phase 1 en 2, identiek?

Waarderingsscore
24
Fase 1
Mijn deurrubber op mijn 94 heeft instap schade en die wil ik graag vervangen. Is dit nog te krijgen? en is die van een Phase II identiek? Het gaat om het rubber in de deuropening, niet op de deur zelf.

Bedankt alvast!

Waarderingsscore
16
Fase 1 1.1
Als het goed is zijn deze gelijk het orginele nummer is 9023hp van 3deurs auto mischien is hier op internet nog iets voor te vinden
Mijn deurrubber op mijn 94 heeft instap schade en die wil ik graag vervangen. Is dit nog te krijgen? en is die van een Phase II identiek? Het gaat om het rubber in de deuropening, niet op de deur zelf.

Bedankt alvast!

Waarderingsscore
24
Fase 1
Ah geweldig, dankjewel Waardevolle info! Ik ga op zoek!

Waarderingsscore
393
Fase 2 XR 1.4
ja kan ook die van een saxo gebruiken, dat verruimt de keuze wat

Waarderingsscore
24
Fase 1
top! dan kom ik er wel uit! ideaal, een ruime keuze!

Waarderingsscore
29
Fase 2 Rallye 1.68v
Ik heb voor de fase 2 meerdere deur rubbers liggen, dus als dat past kan ik ze wel even opzoeken die je kunt overnemen, welke kant zoek je?

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.4
Hoe zet je die deurrubbers uberhaupt weer vast? Ze beginnen bij me los te komen bij de - om het zo te zeggen - 45 graden hoekpunt bovenaan de deur. Omdat alleen het hoekpunt los zit, zit er nog teveel spanning op het rubber om het weer met een plakstrip, lijm of kit op zijn plek te houden terwijl het droogt. Ik heb schilderstape gebruikt om de rubber op zijn plek te houden terwijl de lijm droogt, maar het kwam teveel los en ik heb het sindsdien opgegeven. misschien moet ik sterkere tape gebruiken maar ik ben daar een beetje bang voor. Enige tips?

Waarderingsscore
22
Fase 1 XS 1.4
Schildersklemmen gebruiken evt? Heb deze ook gebruikt om mijn rubber in de kofferbak vast te houden.

Waarderingsscore
24
Fase 1
@ Anco :
bestuurderszijde

Bovenaan