Gezocht diverse onderdelen Peugeot 106

Waarderingsscore
8
Fase 2 GTi 1.616v
Geen idee of er een verschil is in met of zonder airco, maar ik zoek een dashboardkastje compleet. Eventueel ook een kader rond de bedienelementen, hoogteregelaar lichten,... mss een compleet dashboard.

update topic (wegens keuring België): gezocht originele veren, koplampen, uitlaat.

heb je iets liggen, graag pb met prijs :)

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
94
Er is inderdaad verschil. Eentje met airco heeft veel minder ruimte omdat de verdamper erachter zit.

En dan is het nog belangrijk of je voor een phase 1 of 2 zoekt, want die zijn ook verschillend.

Waarderingsscore
29
Fase 2 Rallye 1.68v
Heb hier nog 3 complete dashboards liggen, weet alleen niet of ze airco geschikt zijn, hoe kan ik dat zien aan het dashboard kastje?

Waarderingsscore
584
Het kastje voor een uitvoering met airco is echt veel minder diep dan die voor een zonder airco. Je kan het amper een kastje noemen, meer een archiefmap idee zo ondiep is ie 😅

Waarderingsscore
8
Fase 2 GTi 1.616v
klopt volledig zoals Noël zegt, het kast is vooral plat, ik denk dat de totale diepte iets van 10 cm is, een wagen zonder airco heeft een veel groter, bolvormigere, achterkant.

Waarderingsscore
29
Fase 2 Rallye 1.68v
Dan heb ik op het dashboard kastje na, de rest van de dashboard onderdelen wel voor je, en een hoogteregelaar heb ik ook nog wel ergens liggen, pm me maar wat je nog nodig hebt.

Waarderingsscore
8
Fase 2 GTi 1.616v
Mocht je de knoppen (hoogteregelaar) achterruitverwarmer, enz... nog liggen hebben en ze zien er nog netjes uit mag je me zeker pm'en. Iemand die weet of ik een sleutel met handzender kan overzetten?

Waarderingsscore
29
Fase 2 Rallye 1.68v
Ik zal deze week even voor je kijken, wat bedoel je met sleutel met handzender overzetten? Een nieuwe sleutel inlezen zodat deze op de auto werkt?

Waarderingsscore
8
Fase 2 GTi 1.616v
wel, de kiekert module zit erin, de deurpompjes en al ook nog aanwezig en zo... maar ik heb geen sleutel met drukknop, enkel de reservesleutel. Kan ik zomaar een andere kiekert erin monteren met correcte sleutel? of is er meer nodig?

Bovenaan