Een Ander Laten Rijden In Je 106

H

hans106xsi

Gast
dit weekend was ik voor de verandering eens niet bob
<
<
<
en reed een vriendin van me rijden in mijn 106. nou ze mag vaker rijden zit al op 500 km op 1 tank en hij is nog niet leeg
<

zegt dat iets over mijn rijstijl
<

B

Birdmans

Gast
ik word zeer nerveus wanneer ik op de bijrijdersstoel zit, liever niet dus.

Waarderingsscore
0
Geen problemen mee.. Laat iemand anders gerust rijden.

Als die persoon schade rijd is het niet mijn pakkie aan.. Same goes for een bekeuring.

H

hans106xsi

Gast
nerveus werd ik er niet van liep meer te kloten met de radio op de heen weg en met d'r zusje op de terugweg
<
toen zat ik zelfs achter in
<

en voor de mensen die snel door denken achter in de auto he

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
<

Alleen Tamara en Ursula hebben eens in mijn auto gereden. Vanuit Zak in Duitsland. Weet je gelijk waarom ik niet kon rijden. *hik*
Verder liever geen anderen achter mijn stuur
<

Waarderingsscore
29
Fase 2 Rallye 1.68v
Toen mijn auto nog standaard was mocht iedereen in mijn auto rijden. Met stappen verschilde de bestuurder nog wel eens. Ook heb ik wel eens een auto ruil gedaan voor enkele dagen zodat ik een station mee kon nemen op vakantie(was toen wel blij dat ik mijn auto heel terug had na de vakantie)

Ook circuleert er nog wel ergens een filmpje van 1 van de 1e tourtochten van team 106 x-treme waar Sarco op hoge snelheid door een tunnel knalt in mijn auto.

Nu hij niet meer standaard is rijden er maar 3 mensen in. Ik, Jessy en mijn moeder af en toe, als de auto bijvoorbeeld bij de garage is geweest en ik geen tijd heb om hem op te halen. Mijn moeder rijd er trouwens alleen in als ze geen drempels tegen komt(op 1 na bij ons in de straat) dus dat was de 1e keer nog even uitzoeken hoe het beste te rijden vanaf de garage. Ze zet hem ook niet op het oprit maar parkeert hem aan de straat ik moet hem dan zelf op het oprit zetten.

Heb er nu ook veel meer moeite mee als iemand anders in de auto rijd aangezien ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan als iemand mijn bumper bijvoorbeeld stuk rijdt op een drempel. Voordeel is nu wel dat ik ook een lease wagen heb en de auto dus als hobby auto heb. De auto komt nu eigenlijk alleen nog maar naar buiten om een stukje te touren of een meeting te bezoeken.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Voor mij geldt:

Liever niet, maarja soms komt het gewoon handiger uit.

Tim

Waarderingsscore
0
Als ik er zelf bij ben rijd ik en geen een ander...

Als ik nachtdienst heb gehad ofzo en me moeder wil hem lenen voor dr werk zodat ze niet op dr brommertje hoeft enzo dan is dat geen probleem maar ben ik dr zelf bij dan rijd ik en als we dan uitgaan naja dan word het een avondje cola!

Remco
<

R

robbert

Gast
Bij mij ligt het er puur aan wie hem wil lenen en of ik erbij ben.
Mijn pa en ma mogen hem gewoon pakken indien nodig geen probleem.
Mijn zus leent hem af en toe ook eens, ook geen probleem zolang ze niet hoeft te fileparkeren
<

Vrienden laat ik er alleen in rijden als ik er zelf naast zit, maar dat komt amper voor.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Het aantal mensen dat in mijn auto hebben gereden is op 1 hand te tellen. In principe rij alleen ikzelf erin, alleen Roeland (i.v.m apk/beurt) en mijn vader, vriend van mij hebben in mijn auto gereden. Mij vriendin durft niet met mijn auto rijden bang dat ze iets kapot maakt.

Richard
<

B

bartjuh_106

Gast
ik rijd zoiezo niet graag mee rij veel liever zelf maar als ik van het stappen naar huis mee rijd ben ik vaak toch lam dus dan is het geen probleem
<

N

NOS Feratu

Gast
Ik geef zelfs met tegenzin mijn sleutels aan de monteur. En bijrijder zijn is ook niets voor mij

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Mijn ma houd niet van auto rijden, mijn zusje geeft er ook niet veel om. Mijn pa is voorzichtig genoeg dus die rijdt er wel eens in. En verder 3 vrienden van mij als ik er eens iets aan veranderd heb qua rijgedrag. Maar aangezien dat laatste bijna nooit voorkomt rijden die 3 vrienden er dus ook bijna nooit in. Verder zou Kim er in mogen rijden maar die durft het niet (ze snapt zelf nog steeds niet hoe ze haar rijbewijs ooit gehaald heeft) ja ze heeft er een keer in gereden en toen deed ze het kei goed. Maar volgende week met de nieuwe voorbumper denk ik dat er nog maar weinig andere op de driverseat zullen plaats nemen behalve ik.

Cor
<

Waarderingsscore
0
Nou ik laat ook liever niemand anders in mijn auto rijden en ik zal zeker
nooit der naast gaan zitten in mijn eigen auto.
Mijn collega en nu ook op dit moment de schadehersteller mogen der
in rijden maar ik heb der wel heel veel moeite mee om een ander in mijn
gebakkie te zien zitten en te rijden.

Grtz Ursula
<

R

Rob&#33;n 106 GTi

Gast
Ik laat heel soms een goede vriend rijden maar ben toch zelf liever de bestuurder!
Zelf heb ik al eens 620km gereden op 1 tank! (snelweg van Den Haag naar Bastogne en de rest in provincie Limburg op vakantie)

Waarderingsscore
0
wow... nou dat haal ik niet met me 106
<

Halverwege 500 houd het wel op en dan heb ik nog een 1.4...
Maja is slecht voor je motor natuurlijk om lang door te blijven rijden jij droogt je zelf toch ook niet 2 weken uit en giet er dan 20 liter water in?
<

Maar dan zuigt ie allemaal troep aan wat in je tank zit.. maar dat wist je waarschijnlijk wel...

Remco
<

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Maja is slecht voor je motor natuurlijk om lang door te blijven rijden jij droogt je zelf toch ook niet 2 weken uit en giet er dan 20 liter water in?
<
[/b]

Leg ns uit? Jij pauzeert om de paar honderd kilometer een uurtje of 2?

Waarderingsscore
0
<div class='quotemain'>
<
[/b]

Leg ns uit? Jij pauzeert om de paar honderd kilometer een uurtje of 2?
[/b][/quote]

Huh?
<
<

Remco
<

Oh.. nee ik bedoel vol tanken en dan helemaal leeg rijden... ik tank na iets meer dan 3/4 zodat hij dus die laatste slokken niet hoeft te nemen..
<

Remco
<

R

Rob&#33;n 106 GTi

Gast
Dat is onzin van die drap onder in de tank, daar heb je toch een filter voor?
Eens in de zoveel tijd het filter vervangen voor een nieuwe en klaar ben je! (zelf nog nooit vervangen in 3 jaar tijd).
Ik rijd bijna altijd totdat het benzinelampje gaat branden.
Voor de rest is het beter lange stukken te rijden dan vele kleine stukjes door de stad zonder de de bedrijfstemperatuur bereikt word.
<

Bovenaan