Effe Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
mooi zo die dash rand in het zilver.

denk dat die knop voor de mistlampen aan de voorkant is.
kan het ook mis hebben hoor. :unsure:

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.68v
wtf , ik heb die wel maar die gaan alleen op me groot licht :S

Ik dacht dat het ook alleen op groot licht mog omdat het breedstralers waren of zoiets.. Maar kan het mis hebben hoor.

Gr

Waarderingsscore
0
ja hoor wordt 's ochtends geroepen dat me auto deur open stond , je kunt het al raden ze hebben mijn auto opgebroken .
zag eerst geen braak schade dus dacht dat ik de auto open had gelaten , maar nee ze hebben een klein gaatje naast me slot geboord . :censored: :censored:
dus ben weer een radio armer , gelukkig was ik jarig en heb ik een hele mooie nieuwe gekregen van me familie , maar het blijft
kut :censored: :censored:
10gxzxh.jpg

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
ziek wordt je van zulke mensen die dat soort dingen doen!! scheelt dat je weer een nieuwe radio hebt, maar je blijft met t gat in je deur zitten... succes drmee!

Waarderingsscore
0
het is alweer een tijd geleden dat ik voor het laatst iets heb laten zien . maar heb niet stil gezeten .
zo heb ik mooie stickers van me vriendin gekregen die er meteen op gegaan zijn ;) en nog een xsi logo voor op de zijkant heb er nu nog een nodig voor de andere kant dus mocht er iemand nog eentje hebben voor me .
binnen kort word het achter raam ook eindelijk geblindeerd nog effe op wachten .
hoop binnen kort ook eindelijk eens andere velgjes onder te kunnen gooien .
hier nog effe een fotootje van mijn nieuwe stickers .
gr
ohjv36.jpg

2a5mys.jpg

Waarderingsscore
0
Fase 1 XS 1.4
WElkom veel plezier van je XSietje

gr

Benja-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan