Eindelijk Tb's Aan De Praat

W

wim

Gast
Eindelijk me 106 aan de praat met de throttlebodies, ik vind dat hij een bruut geluid maakt
<

maarja kijk maar wat jullie er van vinden.

Wim

throttleboddies

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Echt vet idd!
<

Maar je blok kantelt ook heel erg ja, nog niet alles vast misschien?
Ben je nu trouwens nog APK geldig, of is dat verleden tijd?

Iig, veel plezier ermee!
<

?mer

Waarderingsscore
0
Shit zeg.. bij mij doet ie helemaal niets dat linkje!

Groeten Jacco

W

wim

Gast
bedankt voor de racties,

filmpje staat gewoon op de server dus, moet het eigenlijk doen.

motor wankelt idd veel, in combi met de snelle nokken en het trekvermogen gaat ie inderdaad hevig heen en weer.

maar sterke motorsteun heb ik inmiddels binnen van powerflex, dus blijft denk wel hangen dan, anders zal ik nog groep A rubbers moeten gaan kopen, maar dat kan er ook nog wel bij.

maar ik ben blij dat jullie met me mee denken.

Wim

W

wim

Gast
owja APK moet geen probleem gaan vormen, ik heb een breedband lambda en een dta computer dus moet met een programma vrij goed te maken zijn, anders moet het verholpen worden met een kat, die er nu niet onder hangt, maar als we hem zo goed krijgen maken we een dummie kat eronder, maar dat komt binnenkort ter orde, is nog een 4 maanden apk dus, volgende maand maar ens alvast op onderzoek uit wie em wil keuren met 1 oog dicht
<

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ja idd, daar ben ik ook benieuwd naar. Levert het echt veel meer vermogen op? En hebben jullie hem al op een rollerbank getest?

?mer

Waarderingsscore
0
Fase 2 XS 1.4
Wauw.... Je hebt iemand jaloers gemaakt...
<

Echt super gaaf, leuk dat je niet alleen het exterieur flink hebt aangepakt maar ook motorisch zeer goed bezig bent!!

Waarderingsscore
0
Fase 2 XS 1.4
@ Omer; hij staat nu op de rollerbank

Dat het meer vermogen oplevert mag duidelijk zijn, ik denk dat je al snel richting de 170-180 pk gaat als het niet meer is. Leuke is echter dat de pk's bij TB's lang niet alles zeggen; je krijgt er namelijk het koppel van een goede diesel bij kado en dat zorgt pas echt voor dikke pret!!

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
170-180pk is wel erg erg erg veel... Benieuwd of je dat haalt... Op RR zijn er maar weinig die dat halen...

Klinkt wel super!! Kan niet wachten tot de mijne loopt! Hoe ga je de koele lucht pakken? Gat in je motorkap? Loevres? En hoe hou je het water buiten
<
? (ik zoek nog een oplossing voor de mijne
<
) enne je bent niet bang zonder filter...

Bovenaan