Electrische Turbo!? optie!?

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Beste allemaal,

Ik kwam laatst een jongen tegen, die aan me vroeg of ik al een Turbo op mijn 106je had zitten, ik zei nee, hoe dat!?

Waarop hij zegt, ga naar eBay | Electronics, Cars, Clothing, Collectibles and More Online Shopping en typ in Electric Turbo 106.

[ame=http://cgi.ebay.com/Electric-supercharger-turbo-PEUGEOT-306-206-205-106-GTI-/320728280091?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4aace52c1b#ht_10328wt_932]Electric supercharger turbo PEUGEOT 306 206 205 106 GTI | eBay[/ame] (dat is de link)

Hij zegt 1; het is veeeel goekoper en 2; werkt precies hetzelfde (boven aantal toeren,, iets met lucht inlaat ofzo... weet niet meer precies wat hij zei), in ieder geval dat het precies hetzelfde werkte en ook het mooie geluid.

En je krijgt 35 tot 40 pk extra zei hij,,

Klopt dit!? of is die een lul verhaal, als iemand er ervaring mee heeft, roep het maar!?

Misschien bestel ik hem anders wel!!

Alvast bedankt!

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
en als je echt helemaal los wilt...

En bladblazer :p

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Toevallig geven die wel +15pk :)
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ngRdKSh99YU]‪Leaf Blower Turbocharged Ford Ranger (HUGE Power)‬‏ - YouTube[/ame]

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
niet best :p hahaha nog nooit gezien maar wel erg grappig

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
er staat op youtube ook nog 1 dat ze met een bladblazer beginnen en vervolgens denkt 1 of andere idioot en wat als we nu een nitrous fles open rammen voor die inlaat van die bladblazer zodat dat ook die motor in gaat. Het kreeg geloof ik wel iets meer pk omdat de lucht door die nitrous toch wel wat afgekoeld werd. Maar je injectie kan meestal niet genoeg compenseren om met alleen wat nitrous extra vermogen te pakken.

Maar zo'n bladblazer van de gemeente kan inderdaad nog wat winst geven, maar kijk ook eens wat voor luchtverplaatsing die dingen hebben.

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
volgens mij is dat hem inderdaad. Maar of het nou echt is weet ik niet, maar het is wel grappig. Vooral ook al je dan gaat denken van hoe is iemand op dat idee gekomen?

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ik weet dat er Een echt kit te koop is wat Dus wel werkt. Hier is dik 11 jaar research in gepropt en geeft inderdaad vermogenstoenames van 50-90 pk.. Maar het is een heel duur systeem, het is behoorlijk groot(3 motoren), en het werkt als NOS. Je moet een knop indrukken om het te activeren. En dam heb je maximaal 1 minuut druk. Langer gaat niet vanwege de grote hoeverlheden energie(stromen van enkele honderd ampère).

Dus bestaat het? Ja.. Werkt het? Ja.. Is het een optie? Hell no

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
ja dan kun je ook gewoon een supercharger pakken en daar een zware electromotor aan hangen, dan kun je ook wel voor korte tijd een boost geven. Maar volgens mij ben je dan beter uit met een echte nos kit omdat dat makkelijker aan te sluiten is, en je hebt er geen nadelen van als je het niet gebruikt. En dat zou je wel hebben met zo'n kachelmotor in je inlaat, want die geeft namelijk luchtweerstand als hij niet snel genoeg kan aanpompen of uit staat.

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Lol!

*rent meteen naar de Hornbach voor de grootste die ze hebben...

Bovenaan