Even voorstellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
Heey allemaal,

Ik ben David en kom uit Tilburg. Heb zelf geen 106 ,maar ben sinds kort verliefd geworden op de Peugeot 106 XSi. Na een tijdje te hebben rondgesnuffeld op het forum om wat meer informatie en ervaring in te winnen, heb ik toch besloten om mezelf even te registreren.

Ik ben dus op zoek naar een leuke (goedkope) XSi, mag zowel een 1.4 als een 1.6 zijn, met niet al te veel kilometers op de teller. Ik hoop dat ik via dit forum mijn zoektocht enigszins in de goede richting kan sturen.

Fijne dag verder en de voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Waarderingsscore
0
GTi 1.616v
Welkom!

Mag ik vragen hoezo je persé een XSi wil? Voor de rest succes met je zoektocht.

:cool:

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
Bedankt voor het warme welkom. Ik heb die 106 op marktplaats gezien, maar de adverteerder reageert niet. De laatste tenaamstelling (volgens de RDW) is van vandaag, dus waarschijnlijk is hij al verkocht. Tevens vind ik een stationair toerental van 1600 vrij hoog :p.

@Woudam: in mijn ogen is de XSi het mooiste model 106. Ik vind het vierkante uiterlijk mooier dan de rondingen van de phase II 106. De spatbordverbreders op de XSi maken hem ook net wat stoerder en robuuster. Ik denk ook niet dat ik de enige ben met die mening ;)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Saxo 1.68v
Hey David,

Welkom hier!

Ik ben het met je eens, de vorming van de 106 ph1 is inderdaad zeer mooi.
Xsi is een leuk model. Misschien dat je de rallye ook leuk vind.

Rallye.NL Forums

Een Rallye van een liefhebber waar de onderhoudshistorie van bekend is.
Heeft wat kleine puntjes, maar ik denk dat je hier meer auto voor terug krijgt.
+ Je weet waar je aan begint.

Of deze,
http://www.rallye.nl/forum/showthread.php?10649-Te-koop-aangeboden-106-rallye-1-3-s1-rood

( je begrijpt vast wel dat ik je liever in een rallye zie rijden, al is de xsi ook een mooi model ;) )

Groeten,

Hille

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
GTi 1.616v
Haha, wat hille zegt, dacht ik ook aan! ;)

Momenteel staan er niet heel veel XSi-tjes op het internet. Daarom dacht ik dat jij misschien de 1.3 Rallye ook wel wat zou vinden. Autohandel Strijker heeft nu ook nog een redelijke nette 1.3 staan, voor een mooi prijsje.

:cool:

Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Welkom op het forum!

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
Welkom hier op het forum :)

Waarderingsscore
94
Welkom.

Succes met de zoektocht naar een goede XSi. Zoals je al wel kunt merken zijn deze ook schaars aan het worden.

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
Bedankt allemaal voor de tips en het positieve welkom. Ik blijf er bij, een XSi vind ik mooier dan een Rallye, al hoewel ik de Rallye ook zeker een tof wagentje vind! Ik hou jullie op de hoogte van mijn zoektocht, misschien dat ik ooit nog van gedachte zal veranderen.. ;)

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
Ik ben sinds gisteren de eigenaar van een 106 XSi! Overgenomen van Anton (ook aanwezig op het 106 forum). Echt een super karretje. 1.4tje uit januari 1993. Enige minpuntje (vind ik persoonlijk) aan de auto is de lak, met tint verschil in onder andere de motorkap en de bestuurdersdeur. Dus ben gelijk opzoek naar een deur en kap waar het verschil minder tot niet te zien is.

Foto's zal ik even maken als het wat minder sneeuwt, al hoe wel die erg mooi staat in een besneeuwde setting. :)

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
Hier alvast een fotootje van mijn nieuwe karretje. Zoals ik al eerder zei, heb ik wel wat plannen. Een originele XSi deur is de voornaamste, zit nu een deur van een XS in (aan de andere kant), met een andere blauw dan Miami Blue. Tevens lijken de bumpers ook niet origineel. Mijn oog wil ook wat dus vind ik het leuk om de XSi er zo goed mogelijk uit te laten zien.
20130120130707.jpg

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Welkom! Het kleurverschil kan je waarschijnlijk ook oplossen door te polijsten en vervolgens een wax aan te brengen

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
Mooi om te lezen dat je de XSi in een nog mooiere staat wil brengen!
Doet me toch wel pijn om 'm zo te zien staan, en geen idee hebben waar het is!
Ben benieuwd naar de resultaten. En de bumpers zijn inderdaad gewoon origineel.

Waarderingsscore
0
Saxo 1.68v
Mooi om te lezen dat je de XSi in een nog mooiere staat wil brengen!
Doet me toch wel pijn om 'm zo te zien staan, en geen idee hebben waar het is!
Ben benieuwd naar de resultaten. En de bumpers zijn inderdaad gewoon origineel.

Maar gelukkig heeft hij hem gekocht :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan