Even voorstellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
26
meh degelijk was de mijne niet haha, koppaking radiateur dynamo remklauwen Driem waterpomp standkachel kleppendekselpakking v snaar en nog wel wat dingen die stuk of vervangen moesten worden zoals airbag lampje en n versnelingsbak met zoveel speling dat het gewoon gokken was welke gear je had haha.

Mijne had gekost totaal 2900,- :geek:

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Een stroef begin met een positieve wending op het eind ? Leuk om je passie te lezen.

Nou ben ik alleen benieuwd.. Waar heb je je kofferbak embleem vandaan?
Die van mij zit er nu zo'n half jaar op:)
Post automatically merged:

meh degelijk was de mijne niet haha, koppaking radiateur dynamo remklauwen Driem waterpomp standkachel kleppendekselpakking v snaar en nog wel wat dingen die stuk of vervangen moesten worden zoals airbag lampje en n versnelingsbak met zoveel speling dat het gewoon gokken was welke gear je had haha.

Mijne had gekost totaal 2900,- :geek:
Oei ja het blijft toch een beetje geluk hebben. Ik hoop wel dat ik dingen als koppakking en distributie voorlopig kan uitsluiten nu daar best veel aandacht aan is besteed.

Bijlagen

• 15558792430578531413393185521743.jpg
    15558792430578531413393185521743.jpg
    99,4 KB · Weergaven: 165
Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
237
Fase 2 Rallye 1.68v
Dank voor die site ? zie dat ze ook een Rallye stickerset hebben, die moet ik ook nog hebben. Prijzen zijn heel degelijk.

Armand_arrie

@bagged106
Waarderingsscore
349
Fase 2 XS 1.4
Goede site. Wel een beetje een vreemd mannetje wat er achter zit. Maar ja dat moet maar.

Grapje natuurlijk @Renedh ?

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Dank voor die site ? zie dat ze ook een Rallye stickerset hebben, die moet ik ook nog hebben. Prijzen zijn heel degelijk.
Ja service was ook prima. Zelfs een kleine handleiding over hoe je je sticker moet aanbrengen enzo haha :ROFLMAO:

Goede site. Wel een beetje een vreemd mannetje wat er achter zit. Maar ja dat moet maar.

:ROFLMAO::ROFLMAO:

Waarderingsscore
73
Fase 2 XS 1.4

en bedankt he Armand !?

Ja service was ook prima. Zelfs een kleine handleiding over hoe je je sticker moet aanbrengen enzo haha :ROFLMAO:
Wel leuk al die feedback .. ! goed om te horen dat ze bevallen !

Waarderingsscore
237
Fase 2 Rallye 1.68v
Zelfs een kleine handleiding over hoe je je sticker moet aanbrengen enzo haha :ROFLMAO:
Tjah een handleiding lijkt misschien wat onbenullig maar je verbaasd je hoeveel mensen dit goed kunnen gebruiken. De manier van aanbrengen bepaald immers ook voor een groot deel hoe goed de sticker blijft plakken.

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
en bedankt he Armand !?

Wel leuk al die feedback .. ! goed om te horen dat ze bevallen !
Ja dit was precies wat ik zocht. Volgens mij mogen wel meer even het internet opgaan hiervoor want de meeste 106jes die ik rond zie rijden missen allemaal het embleem op de achterklep haha!:LOL:

Waarderingsscore
118
Fase 2 1.0
Wel grappig om te zien hoe een voorstelbericht overgaat in een volledig gesprek tussen verschillende leden (y)(y)

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Tjah een handleiding lijkt misschien wat onbenullig maar je verbaasd je hoeveel mensen dit goed kunnen gebruiken. De manier van aanbrengen bepaald immers ook voor een groot deel hoe goed de sticker blijft plakken.
Jaa precies, weet ik tenminste zeker dat ik het goed doe:p

Waarderingsscore
118
Fase 2 1.0
Ja dit was precies wat ik zocht. Volgens mij mogen wel meer even het internet opgaan hiervoor want de meeste 106jes die ik rond zie rijden missen allemaal het embleem op de achterklep haha!:LOL:

klopt volledig ben zelf ook me embleem verloren tijdens het afspuiten....
1629

Dan krijg je dus zoiets

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Wel grappig om te zien hoe een voorstelbericht overgaat in een volledig gesprek tussen verschillende leden (y)(y)
Ja ik heb het ook meteen reuze naar m'n zin hier haha!:D

klopt volledig ben zelf ook me embleem verloren tijdens het afspuiten....
Bekijk bijlage 1629

Dan krijg je dus zoiets
Ja zo zag die van mij er ook uit toen ik hem kocht. Toch raar dat zoiets zo makkelijk loslaat zodra de auto wat ouder wordt

Waarderingsscore
237
Fase 2 Rallye 1.68v
Aan de reacties te zien zullen er genoeg 106jes rond rijden zonder. Helaas zijn er ook genoeg rotte appels op de wereld die van mening zijn dat zulke praktijken normaal zijn. Triest ?

Waarderingsscore
118
Fase 2 1.0
Idd triest ?

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
2107
2108
2109
2110

Ik wilde toch nog even wat foto's van mijn leeuw met jullie delen, ik hoop dat ze in de smaak vallen :)

Waarderingsscore
118
Fase 2 1.0
Mooi beestje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan