Even voorstellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
5
Fase 2 Sport 1.4
Hallo iedereen,

Ik ben Keaton, 19 jaar en ben sinds september 2018 trotse eigenaar van een gele peugeot 106 1.4 Sport!
2182

Hij wordt zo netjes onderhouden. Ik was hem ook elke week en klei/wax hem elke maand. De motorruimte en motor zelf moeten nog goed aangepakt worden.

Ik zou heel graag meer willen leren over welke aanpassingen de beste keuze zijn om deze auto nog mooier en comfortabeler, om in te rijden, te maken. Ook om naar mooie 106'en te kijken natuurlijk?

Groetjes!

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Welkom!

Ziet er strak uit!! Om hem nóg mooier te maken zou ik de doffe verstralers eens aanpakken. Heb ik laatst ook gedaan, lijkt 'ie meteen een stuk jonger! :)

Waarderingsscore
118
Fase 2 1.0
Welkom op het forum !

Waarderingsscore
5
Fase 2 XS 1.4
Wat is een verstraler?
Post automatically merged:

Echt hele mooie auto!

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Wat is een verstraler?

Echt hele mooie auto!
Dat zijn de onderste twee ronde lampen in de voorbumper. Deze gaan aan als je het grootlicht inschakelt.

Waarderingsscore
5
Fase 2 Sport 1.4
Welkom!

Ziet er strak uit!! Om hem nóg mooier te maken zou ik de doffe verstralers eens aanpakken. Heb ik laatst ook gedaan, lijkt 'ie meteen een stuk jonger! :)

Ik heb dit geprobeerd te doen met tandpasta. Het heeft wel geholpen, alleen zit de waas aan de binnenkant???

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Ja dan even het glas losdraaien en met ontkalker en een afwasborstel kom je een heel eind:
2473

Waarderingsscore
584
Zijn makkelijk schoon te maken, ik heb al meerdere setjes weer keurig netjes gekregen door de spiegels er even af te klikken aan de achterkant, dan gooi je het glas vol met azijn. Uurtje of langer laten weken, azijn eruit, beetje water met allesreiniger en een schuurspons er doorheen. Uitspoelen, laten drogen, opgedroogde druppels even wegwrijven met een theedoek, spiegels er weer in klikken en ze zijn weer als nieuw. Dit doe ik natuurlijk wel als de verstralers gedemonteerd zijn :p

Waarderingsscore
5
Fase 2 Sport 1.4
Zijn makkelijk schoon te maken, ik heb al meerdere setjes weer keurig netjes gekregen door de spiegels er even af te klikken aan de achterkant, dan gooi je het glas vol met azijn. Uurtje of langer laten weken, azijn eruit, beetje water met allesreiniger en een schuurspons er doorheen. Uitspoelen, laten drogen, opgedroogde druppels even wegwrijven met een theedoek, spiegels er weer in klikken en ze zijn weer als nieuw. Dit doe ik natuurlijk wel als de verstralers gedemonteerd zijn :p
Top idee zo! Gaat goed komen, dankjewel Noël.

Ja dan even het glas losdraaien en met ontkalker en een afwasborstel kom je een heel eind:Bekijk bijlage 2473
Super gave kleur! Mijn 206 had diezelfde blauw. Jammer dat die kapot is... en bedankt voor de tip!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan