Zo,
De beloofde update.
Met trommel geroffel op de achtergrond wordt het magische vermogens getal bekend gemaakt.
Ik kan nie wachten, Ik kan nie wachten, Ik kan nie wachten.....
Eeuh, Ja..... Niks trommel geroffel.
Helaas is er niks veranderd. Geen noemenswaardige veranderingen in vermogen. Nog steeds rond de honderd en tien PK. Aan de brandstof map is wel wat veranderd, dus er heeft wel een probleempje in de injectors gezeten maar is zeker de oorzaak van het probleem niet. Helaas..
We hebben het stationeer nog wat naar boven gezet wat de rijbaarheid toch zeker ten goede komt.
Verder loopt het blok nu een stuk stabieler. Dus er is wel verbeterd.
Ja Ja, en nu?, Zullen de meesten wel denken.
Opgeven en verkopen, Ik ben het zat..... #@$ Auto..
NEE Tuurlijk niet..
Heb in samen werking met de Jongens van DP al weer snode plannen gesmeed om het probleem op te lossen..
De details hou ik nog even voor me, maar in het kort komt het op het volgende neer:
Een TU5JP4 motor ophalen, deze los trekken en samen met mijn originele blok opbouwen.
Dit super-de-luxe blok dan turbo waardig maken en dit weer in de auto hangen.
Dus al met al goed te doen. De auto staat hier door wat langer stil maar dat mag de pret niet drukken. Kan ik weer lekker aan het sleutelen.
Zal binnen kort even een paar foto's plaatsen van de auto op de bank.
Dus snel meer..