Frustratietopic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
0
062077 en nog wat nummers. O ja nu zeker timmeh. en definitief.
Ach geklaag over berichtjes op me hyves , en madam verdenkt me dr van zijn vreemd gegaan.
Maar wat kei hard uit de duim gezogen is. want ze baseerd het op die berichten die geen fack een link mee kunnen hebben. Maargoed wel in dr WWW zaterdag sjikkeren en losgaan... Kort gezegd in geleverd voor de eerste de beste. Nou succes er mee en maak wat van je leven. :static:

Laatst bewerkt:

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
@ Dezzor.

Heel scherp, moest 2 keer kijken voor ik zag wat je bedoelde...

@ Kevin..

Da'1 heel zuur joh..
Kan nog een pot cliché opmerkingen open trekken, maar daar heb je toch niets aan nu, Sterkte!!

Cor :hat

Waarderingsscore
0
@ Dezzor.

Heel scherp, moest 2 keer kijken voor ik zag wat je bedoelde...

@ Kevin..

Da'1 heel zuur joh..
Kan nog een pot cliché opmerkingen open trekken, maar daar heb je toch niets aan nu, Sterkte!!

Cor :hat
OO Cor die pot heb ik al zelf aardig los getrokken whaha. Maargoed hyves en al die snufjes verneuken meer dan dat ze goed maken. :blink:

Laatst bewerkt:

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Ik zit ook wel eens te kijken naar mijn auto. Helaas lost dat het euvel vaak niet op.

(Tenzij je 2 limbolanders er aan laat werken...maar dan staat 'ie nog te ver weg om er naar te kijken)

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Ik ben blij dat mijn auto ook weer in orde is. Nieuwe achteras eronder, auto uit laten lijnen en de wielkuipen vastgezet ( hij liep iets aan), wielen uit laten balanceren, ik was een loodje kwijt, dus hij "hobbelde" wat aan de voorkant. Hij rijdt nu weer lekker. Nou nog een keer die Led achterlichten kopen/monteren en een poetsbeurtje.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
5
GTi
Zeer lichte frustratie..

net me telefoon aan het updaten.. crasht het update programma! kan nu niks meer met me telefoon.. Mooi rustig :D

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Gaat de laatste tijd steeds slechter met me opa. :(

Waarderingsscore
5
GTi
Raammechanisme links voor kapot.. Morgen even nieuwe bestellen..

En me v-bak is heden overleden.. Nou ja overleden.. Hij wil niet meer schakelen :) Zal wel uitdraaien op de schakelstangetjes

Waarderingsscore
1
Fase 1 XR 1.1
Collega heeft het opgelost zegt ie, het ging om een sensor die de vliegwiel meet ofzo, en die was defect. Ik heb besloten te gaan sparen voor een Honda Accord uit 1999, ik ben die kanarie meer dan zat en wil ook wat groters gaan rijden.

En Binnenkort is de versnellingsbak aan de beurt zei mijn collega, synchroring ofzo is niet meer goed, als ik in zijn 2 schakel dan hoor ik een klap.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Nee dit dan, toen ik vanmiddag naar huis reed vanaf de zaak, zag ik schuin voor me 2 mannen fietsen op het fietspad van rondt de 50 a 60. Opeens zie ik vanuit mijn ooghoeken een man aan komen rennen van ongeveer de zelfde leeftijd. En met een rare sprong springt hij zo op een van de 2 mannen die voorbij fietste en smijt hem met fiets en al tegen de grond....

Vervolgens begint hij vollepijp op hem in te slaan. Echt een laffe streek. Omdat ik de eerste was die het zag en erbij was, ben ik gelijk uit m'n auto gesprongen om te proberen ze uit elkaar te halen. Uit eindelijk hebben we ze uit elkaar weten te halen. De man die aangevallen werdt was zwaar gewond. Hij is met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. En de aanvaller is mee naar het bureau.

Moraal van het verhaal, het is allemaal begonnen omdat de aangevallen man de aanvalllende man eerder die middag had gevraagt z'n hond bij hem te houden omdat deze tegen de man aan begon te rijden.... Eigelijk om helemaal niks. Nu "moest" ik dus helpen 2 mannen uit elkaar te halen die dubbel zo oud waren als ik. Soms denk ik wel eens waar gaat het heen....

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
de bejaarden van tegenwoordig.........maar sirieus heftig verhaal zeg:blink: goed dat jij er tussen bent gekomen. je wil niet weten hoeveel mensen er alleen maar naar durven te kijken en niks doen:ph34r:

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Je hoort er zo veel zeggen, "ik rij lekker door" "ze kijken maar". En de volgende keer lig jij er, en dan help er niemand. Kijk hoe zal je je dan voelen? Ik kijk altijd wel effe van wat voor figuren zijn het. Op dat gebied zal het wel meevallen. Ongekent. Je zou zeggen dat ze oud en wijs genoeg zijn. Maar dat viel wel behoorlijk tegen. Wat een held was dat zeg. :thumbdown:

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Waren 't niet de Benidorm Bastards toevallig? :cry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan