Frustratietopic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
5
GTi
had een caddy gereserveerd en al aan betaald..

heeft meneer hem vandaag dood leuk verkocht.. :s
Morgen maar even heen om me geld terug te halen en even verhaal te halen.

Heb inmiddels al wel een andere gevonden.. iets ouder en een SDi ipv een TDi maar dat geeft niet :)

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Nou, daar ben je lekker mee. Hopen dat je je geld terug krijgt.

Waarderingsscore
5
GTi
@ Mike

ja tijdelijk vervoer :)

@ kees,

dat geld krijg ik wel.. Hij heeft getekend dat ie het bedrag heeft ontvangen en er waren 2 getuige bij. Dus mocht ie het niet terug geven krijgen we het via een andere weg wel terug :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
niels, niet wat voor jou?:p

Autobedrijf Frank Overweg - SEAT INCA 1.9 SDI Mooie nette auto

en mijn frustratie; eindelijk na veel gemartel een tomtom weer werkend gekregen, breng ik naar me vriendin toe, en terwijl ik weer terugrij naar huis even remmen, hoppa pedaal naar de bodem! Dus ik stoppen, lampje erbij en kijken, dikke straal remvloeistof uit mijn remtrommel LA. Daar zit net een maand of 2/3 een nieuwe wielremcilinder in? Levensgevaarlijk... Net maar zonder remmen naar t werk toe (omdat die wielremcilinder kapot werkt de handrem ook maar aan 1 kant, dus dat was nog een leuke rit...

Waarderingsscore
5
GTi
@ Timmeh

Nee gaat buiten me budget.. ga niet meer dan 1500 uitgeven voor een tijdelijk hok :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
ja idd die Sdi zijn echt traag. en ze verbruiken in verhouding ook meer diesel dan een TDI

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Eén van onze buren is aan het verbouwen en daarom worden we nu echt he-le-maal GEK van de tyfusherrie! En we mogen niet eens klagen want we hebben het zelf net zo gedaan :cry:

Waarderingsscore
5
GTi
er komt een TDI'tje :) ben met 1 bezig weer..

Overigens me frustratie..

Drempel verkeerd ingeschat.. Gevolg : hoek uit me bumperlip, deuk in spruitstuk en die ligt tegen het blok te rammelen nu.. Heeeel fijn!

Waarderingsscore
5
GTi
met de 106.. Zaterdag hebben we een serieuze kijkert.. En dan gaat ie hopelijk weg!

Waarderingsscore
5
GTi
jah maar meneer laat niks meer horen en reageert nergens meer op. Zou maandag komen halen.. Niet op komen dagen en niks gehoord..

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Die heeft natuurlijk al jouw geklaag hier gelezen. :cry:

Waarderingsscore
5
GTi
dat denk ik..

Overigens heeft de koper van zaterdag ook afgehaakt. Heb al 3x excact hetzelfde mailtje inmiddels.. Laptop gesneuveld, niet verzekerd etc etc.. En meneer mailde vannacht ook zo'n zelfde mailtje.. Gaat lekker zo!!

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Ging gisteren naar de tandarts voor kiespijn.

Ik kwam uiteindelijk thuis met bijna een kies minder. 2/3 is eruit. De rest mag de kaakchirurg doen. :(

Lekker dan.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
resultaat van 2 maanden geen wow spelen: Update van 7 Gb downloaden... Dat wordt dus morgen op z'n vroegst :(

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Zit ook een goede kant aan, je hebt weer 2 maand de tijd gehad voor je sociale leven :cry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan