Gaat Het Passen ?

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
heeej iedereen ik heb dus mooie velgen ergens gezien waarbij ik stapel verliefd op ben geworden en nou is mijn vraag gaat dat allemaal wel passen en zoja welke bandenmaat raden jullie me aan ??

16 inch 7j

alvast bedankt
Dennis

Waarderingsscore
0
Hoi Dennis,

De 2 maten die je aangeeft kunnen iig wel op een 106. Wel moeten de velgen een ET hebben tussen de 15 en 20. Als de ET van de velgen hoger is, opvullen met spacers tot je ergens tussen de ET zit die je moet hebben.

Wat ik een must vind op een 106 is de juiste bandenmaat. In geval van 16" is dat 195/40/16!! Sommige hebben ook 195/45/16, maar dat is niet de juiste maat, en ziet er niet zo mooi uit. Wel is deze maat band iets goedkoper dan de 195/40/16.

Ik hoop dat je er iets wijzer mee bent geworden!

Groetjes Stefan

P.s. Let ook op de steekmaat. 4*108 moet je hebben.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Hoi Dennis,

De 2 maten die je aangeeft kunnen iig wel op een 106. Wel moeten de velgen een ET hebben tussen de 15 en 20. Als de ET van de velgen hoger is, opvullen met spacers tot je ergens tussen de ET zit die je moet hebben.

Wat ik een must vind op een 106 is de juiste bandenmaat. In geval van 16" is dat 195/40/16!! Sommige hebben ook 195/45/16, maar dat is niet de juiste maat, en ziet er niet zo mooi uit. Wel is deze maat band iets goedkoper dan de 195/40/16.

Ik hoop dat je er iets wijzer mee bent geworden!

Groetjes Stefan

P.s. Let ook op de steekmaat. 4*108 moet je hebben.[/b]

heej stefan
bedankt voor je advies
Ga dan zaterdag maar me nieuwe velgen halen
<

Had eerst andere velgen maar toen wist ik nog niks van de et waarde had ik 17 inch tsw (daar komen nog foto's van) maar dat reed niet goed dus da was wel jammer.

Groetjes Dennis

Bovenaan