Heldere koplampen

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
Hey mensen,
Ik had ff een korte vraag.
Ik wilde eerst angel eyes, maar aangezien ik Xenon heb is me dat net allemaal teveel werk.
Nu wil ik dus eigenlijk heldere koplampen.
Hoe kom ik hieraan? is dat ergens te kopen ofzo?
Zag vandaag een 306 rijden met heldere koplampen, die schijnen dat vaker te hebben.

Passen deze ook op een 106 phase 2?
Alvast bedankt mensen :D

Waarderingsscore
0
De koplampen van een 106 en 306 zijn niet uitwisselbaar. De heldere lampen zoals die bij een 306 beschikbaar zijn, die zijn er niet voor de 106. Er is wel genoeg keuze aan heldere koplampen, in zowel met als zonder angel eyes.

Welke andere lamp je er ook op zet, het is allemaal evenveel werk. Behalve dan dat je de H4 lampen die je nu hebt niet meer kunt gebruiken. Maar goed, ander lampje er op en je bent klaar. Bij sommige angel eyes moet de bedrading een klein beetje aangepast worden, maar daar heb je geen universiteit voor nodig. Bovendien kun je er meer dan genoeg info over vinden op dit forum.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
Ja, ok.
Maar een Angels Eyes koplamp overbouwen naar H4 is bijna onmogelijk toch?
En zou je me dan eens een link kunnen geven voor heldere koplampen zonder Angel Eyes?

Waarderingsscore
0
Waarom angel eyes ombouwen naar H4 en niet gewoon een H1 of H3 (per unit verschillend) lampje erin?

H4 is dim en groot licht in 1. Bij de angel eyes zijn die 2 los, dus heb je ook 2 losse lampen nodig... H4 krijg je er nieteens in... Je kan die xenon lampjes gewoon los kopen en op je ballast aansluiten. Dan doen ze het gewoon.

Voorbeeld van heldere niet angel eyes (m'n eigen lampen):
img1577dw1.jpg

Deze zijn van In Pro. De meeste zijn met angel eyes, maar goed, dat maakt qua aansluiten zo goed als niks uit...

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Xenon mag toch niet meer dus waarom die moeite? :) Koop gewoon nieuwe units die je zelf mooi vindt, en klaar!

Sören, je foto doet het niet bij mij.

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Krijg je er wel genoeg druk op dan? Nu komen bij mij uit die 2 sproeiers al een paar pisstraaltjes, als je dat moet gaan verdelen over 4 sproeiers wordt 't er niet beter op denk ik...

N.B: wat ik in je voorsteltopic ook al vroeg; waar woon je in Gorinchem? Benieuwd of ik je een keer zie rijden.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
N.B: wat ik in je voorsteltopic ook al vroeg; waar woon je in Gorinchem? Benieuwd of ik je een keer zie rijden.

Woon in de Maria van Bourgondiestr.
Maar de auto staat vaak bij de Mc daaro, want daar werk ik namelijk :p
Heb op t moment probleem met me xenon..
Krijg hem zelf niet geinstalleerd :p

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Foto doet het bij mij idd ook niet.
Maar ik ga ruitensproeiers monteren zodat ik in de veilige zone zit.

Dan zit je nog steeds niet in de veilige zone omdat je koplampen waarschijnlijk niet de juiste keuringscodes hebben.

Lees het xenon topic in de buurtkroeg maar!!!!

Cor :hat

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Mijn auto staat ook vaak bij de Mac, maar niet omdat ik er werk :cry:

Sorry, tot zover het off-topic deel.

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Laat die xenon er nou maar uit, daar wordt echt wel op gecontroleerd. Helemaal nu het net ingevoerd is.

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Als iedereen die nu nog xenon heeft dan maar niet aan komt in het frustratie topic met de mededeling dat ze een boete hebben gekregen voor de verlichting.

Cor :hat

Waarderingsscore
0
Helemaal mee eens! Dit zijn van die dingen waarvan je weet dat je er binnenkort op gepakt gaat worden.

Hoewel ik meer zie in een meting wat betreft verblinding door xenon begrijp ik de komst van deze regel wel...

Bovenaan