Het grote jottem-wat-ben-ik-blij-topic

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Klopt ! want het fenomeen schijnt behoorlijk frequentieafhankelijk te zijn.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
in mijn geval heb getuned en breedband, een getunede antenne gaat ietsje harder dan een breedband.
maar het voordeel van breedband is dat je er meerdere signalen op kan versturen en dat je de antenne niet in de dip[op frequentie]hoeft te zetten.
antenne ruimte huren op gebouwen ed. is duur, dus is het makkelijker om via 1 antennesysteem 2 a 3 stations door te sturen om zo de kosten te delen.

Klopt ! want het fenomeen schijnt behoorlijk frequentieafhankelijk te zijn.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
meestal wel, maar soms??
heideroos oftewel heideroosfm is dus de naam van mijn illegale omroep, maar de boetes zijn nu zo hoog[kan oplopen tot €45.000, en die is ook al menig maal uitgedeeld] dat het spul even op non actief staat.
heb bij meerdere omroepen legaal programma's gemaakt, maar dat is niets voor mij.
te veel regels ed. waar ik mij aan moet houden en je moet van de Play list draaien, dus geen eigen inbreng wat muziek aan gaat.

Toch wel legaal hè ? :p

Waarderingsscore
2
heb bij meerdere omroepen legaal programma's gemaakt, maar dat is niets voor mij.
te veel regels ed. waar ik mij aan moet houden en je moet van de Play list draaien, dus geen eigen inbreng wat muziek aan gaat.

Lijkt me ook dat een Radio DJ draait voor zijn luisteraars, en niet voor zich zelf.. Anders houden ze niet veel luisteraars over volgens mij ^^

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
zelfs dat niet eens, het grote geld regeert bij deze omroepen.
dus heb jij een heeeel erg dom lied, maar je hebt veel geld dan gaat het een hit worden.
heb je geen geld moet je over de juiste kruiwagen [plugger is de term in radioland] beschikken.
de plaatjes staan al in de juiste volgorde en die worden in gestart door de technicus, jij mag een voorlezen wat er op papier[autocue]vermeld staat.
alles is dus in scene gezet, net als bij tv.
radio maken is niet meer wat het was, ik doe dit al mijn hele leven maar sinds eind jaren 90 is het 1 commerciële bende helaas.

Lijkt me ook dat een Radio DJ draait voor zijn luisteraars, en niet voor zich zelf.. Anders houden ze niet veel luisteraars over volgens mij ^^

Waarderingsscore
2
de plaatjes staan al in de juiste volgorde en die worden in gestart door de technicus, jij mag een voorlezen wat er op papier[autocue]vermeld staat.
alles is dus in scene gezet, net als bij tv.

Dat weet ik..

Hoe goed of slecht het nummer ook is..

De eerste keer denk je vaak dat een lied slecht is.
Maar als je een lied 3 of 4 keer hoort dan begin hij leuk te klinken.
Na 8 a 10 keer begint hij te vervelen..

Na een tijdje (maand ofzo) kun je pas zeggen of een lied leuk is of niet. Mindf*ck :p

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
dat is dus precies wat hun willen met Airplay, het nummer in 1 week bij zoveel mogelijk bij landelijke en commerciële stations 10x p/d. te laten horen.
men is dan gouw geneigd om het mooi te gaan vinden als men het een paar x heeft gehoord.
mijn muzieksmaak is te breed om iets mooi te vinden, bij mij gelden andere punten.
format is een belangrijk onderwerp, de muziek moet passen bij de doelgroep die je als omroep wil aanspreken.
daarbij moet je ook het passende geluid hebben en de stem van de dj moet passen in het format.
en geluid[dus instellingen van de muziek en voice processor] is het geen waar ik mij het meeste mee bezig houdt.
de luisteraar heeft over het algemeen geen flauw benul wat er allemaal gaande is om het geluid neer te zetten die bij het format van de omroep past.

Dat weet ik..

Hoe goed of slecht het nummer ook is..

De eerste keer denk je vaak dat een lied slecht is.
Maar als je een lied 3 of 4 keer hoort dan begin hij leuk te klinken.
Na 8 a 10 keer begint hij te vervelen..

Na een tijdje (maand ofzo) kun je pas zeggen of een lied leuk is of niet. Mindf*ck :p

Waarderingsscore
2
Dahm, wat een bak!

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Die met die tassen aan de zijkant.

Waarderingsscore
2
I'm a happy man :)

24l0708.jpg

Dit betekent wel dat ik de 106 moet gaan verkopen.. helaas maar het is niet anders ;).

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Ziet er netjes uit. Lijkt me een leuke auto om mee te rijden

Waarderingsscore
0
Yeah! Mijn vrouw heeft eindelijk haar Peugeot 308 verkocht, dus nu zijn we nog een stapje dichter bij het kopen van de 106! Klinkt misschien als een rare stap maar de 106 heeft sentimentele waarde voor mij en nu kan het echt speurwerk beginnen..

Waarderingsscore
0
Saxo 1.68v
Yeeey, het is zover, Mijn Enkei Sports velgen worden door de velgendokter van A tot Z opgeknapt, kleur word candy white :D

Heb ze binnen 2 weken terug! zin in !

Bovenaan