Gezocht Interieur voor Peugeot 106 XSI 1.6 - Half leer/alcantara of classic rood/zwart

Waarderingsscore
13
Fase 1 XSi 1.68v
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een compleet interieur voor mijn Peugeot 106 XSI 1.6. Ik zoek specifiek naar:
  • Voorstoelen
  • Achterbank
  • Deurpanelen
  • Zijpanelen (onder het raam achterin)
  • Hemelbekleding
Ik ben geïnteresseerd in twee varianten:
  1. Half leer, half alcantara
  2. De classic rood/zwarte uitvoering
Als iemand iets heeft liggen of tips heeft waar ik dit interieur kan vinden, hoor ik het graag! Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten,

Martijn

Emiel

Donateur
Waarderingsscore
210
Fase 2 GTi 1.616v
Hallo Martijn, zijpanelen en hemeltje van een xsi heb ik nog wel liggen, hemeltje dien je zelf te demonteren. Al het plastic voor in de kofferbak heb ik vgm ook nog liggen

Waarderingsscore
13
Fase 1 XSi 1.68v
Hallo Martijn, zijpanelen en hemeltje van een xsi heb ik nog wel liggen, hemeltje dien je zelf te demonteren. Al het plastic voor in de kofferbak heb ik vgm ook nog liggen
Hey Emiel, is het hemeltje met een dakraam of zonder en welke kleur is het, geen vlekken en los komende stof? die zij panelen will ik zozo wel komen ophalen! als je wat fotos heb :)

Puck

Donateur
Waarderingsscore
234
Fase 1 Accent 1.1
Ha Martijn,

In Friesland lag tot voor kort een compleet xsi interieur wat hier ook (een tijd geleden) werd aangeboden. Check die advertentie en je weet snel genoeg of die nog beschikbaar is.

[Edit]
Henk is het die het te koop had. Pb mij anders maar voor zijn nummer.

Waarderingsscore
13
Fase 1 XSi 1.68v
Ha Martijn,

In Friesland lag tot voor kort een compleet xsi interieur wat hier ook (een tijd geleden) werd aangeboden. Check die advertentie en je weet snel genoeg of die nog beschikbaar is.

[Edit]
Henk is het die het te koop had. Pb mij anders maar voor zijn nummer.
Klopt maar helaas verkocht :p maar ik heb dus ook interesse in de phase 2 Interieur met half leer en half alcantara.

Waarderingsscore
167
Fase 1 XSi 1.68v
Hallo,
Ik heb nog wel een achterbank liggen Alcantara/ leer. Zeer goede staat.
voorstoelen helaas niet.

Waarderingsscore
78
Fase 2 Rallye 1.68v
Klopt maar helaas verkocht :p maar ik heb dus ook interesse in de phase 2 Interieur met half leer en half alcantara.
Ph1 heb je ook half leer en half alcantara bedoel je dit met rood/zwart?

Bijlagen

• IMG_4826.jpeg
    IMG_4826.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 18
  • IMG_4823.jpeg
    IMG_4823.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 17
Waarderingsscore
13
Fase 1 XSi 1.68v
Ph1 heb je ook half leer en half alcantara bedoel je dit met rood/zwart?
Yep mijn xsi heeft nu dit, maar door vocht is het niet meer zo goed. dus ik zoek of de zelfde set (rood met zwart) of en nieuwer set met zwart leer en donker grijs alcantara.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Wij hebben compleet interieur voor zowel Sport als een XS liggen.

Hoor het wel als hier interesse in is.

Mvg,

Gert

Bovenaan