Knipperlichtvragen

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
Beste 106'ers,

ik had 2 vragen omtrend knipperlichten;

1: Ik heb in mijn angeleyes blanke lampjes als knipperlicht die wit knipperen... mag dat? amerikaanse wagens heb dit nl. ook...

2: Ik ben van plan andere zijknipperlichten te halen, hoe krijg ik de standaard/huidige zijknipperlichten los?

alvast bedankt!

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Mag niet, moet amber of geel zijn. Amerikaanse auto's hebben dat in het wit, omdat ze daar ook een notitie van hebben op het kentekenbewijs.
Knipperlichten in je zijscherm haal je los door ze naar links of rechts te schuiven.

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Correctie je knipperlichten mogen aan de voorzijde wel degelijk wit zijn, zijkant geloof ik ook. Achter mogen ze oranje of wit zijn. Tom's oom is keurmeester en heeft het ons vorige week uitgelegd aan de hand van een site van de RDW geloof ik, Tom help me out here weet je die site nog??

Cor :hat

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Ho ns even. Knipperlichten moeten aan alle kanten amber of oranje zijn, tenzij in het kentekenbewijs anders staat aangegeven. Heb jij wel opgelet bij Tom's oom zn lesje?

Tom

Waarderingsscore
0
Correctie je knipperlichten mogen aan de voorzijde wel degelijk wit zijn, zijkant geloof ik ook. Achter mogen ze oranje of wit zijn. Tom's oom is keurmeester en heeft het ons vorige week uitgelegd aan de hand van een site van de RDW geloof ik, Tom help me out here weet je die site nog??

Cor :hat[/b]

Het komt van de site van het RDW af, en RAY ook jij bent niet GOD...

zie alhier, pagina 15 :

http://www.rdw.nl/NR/rdonlyres/74FD8E38-65...0/2_B_0821b.pdf

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Echt wel!
Potdomme, ik heb hier een jaar geleden nog een discussie mee verloren met een rdw-mannetje.
Ga je me nu vertellen dat ik toendertijd wel gelijk had?

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
<div class='quotemain'>Correctie je knipperlichten mogen aan de voorzijde wel degelijk wit zijn, zijkant geloof ik ook. Achter mogen ze oranje of wit zijn. Tom's oom is keurmeester en heeft het ons vorige week uitgelegd aan de hand van een site van de RDW geloof ik, Tom help me out here weet je die site nog??

zie alhier, pagina 15 :

[/b][/quote]
Bedankt! daar staat het echt zwart op wit dat witte knipperlichten aan de voorkant dus wel mag!

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
<div class='quotemain'><div class='quotemain'>Correctie je knipperlichten mogen aan de voorzijde wel degelijk wit zijn, zijkant geloof ik ook. Achter mogen ze oranje of wit zijn. Tom's oom is keurmeester en heeft het ons vorige week uitgelegd aan de hand van een site van de RDW geloof ik, Tom help me out here weet je die site nog??

zie alhier, pagina 15 :

[/b][/quote]
Bedankt! daar staat het echt zwart op wit dat witte knipperlichten aan de voorkant dus wel mag!
[/b][/quote]

What the hell! Ik heb dit voorjaar met mijn oude auto ook de discussie verloren dat er wel witte knipperlichten mochten! Toen heeft ie ze uiteindelijk toch vervangen naar oranje omdat het gewoon echt niet mocht. Ik ga het uitprinten en meenemen voor de volgende keer! :Borat:

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
witte knippers voor mag! maar zij+achterkant moet gewoon oranje zijn, en ja, dat weet ik 100% zeker :)[/b]
rood mag ook nog achter ;)

Bovenaan