Koninginnedag Apeldoorn

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Tja, nogal een dubbel gevoel. Aan de ene kant verdient zo'n kerel het ook niet om te leven, aan de andere kant moest ie natuurlijk gewoon goed berecht worden...

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Had hem liever levend gezien eigenlijk. Moet voor de nabestaanden ook geen fijn gevoel zijn dat de veroorzaker van hun ellende er zo tussenuit knijpt. Lijkt mij dat je dan ook met een hoop vragen blijft zitten waar je nooit antwoord op zal krijgen.

Waarderingsscore
0
Hij had van mij ook nog mogen leven. Al was het maar voor 1 dag geweest.
Zodat ze hem nog konden ondervragen...

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Volgens mij hebben ze gister toch nog met die kerel gesproken, voordat ie er uit geknipt werd?!

Cor :hat

Waarderingsscore
0
Ze hebben inderdaad met hem gesproken, en hij heeft bekend dat er opzet in het spel was.
Verder niks gezegt over een motief ofzo, tenminste dat zeggen ze tegen ons tot nu toe.

Niek

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Er zijn nu al 7 mensen overleden door dit drama.1 vrouw ligt nog zwaargewond en 1 vrouw in kritieke toestand in het ziekenhuis en dan zijn er nog een aantal gewonden, waaronder kinderen die nog in het ziekenhuis liggen.
Wat een ellende allemaal, het is gewoon niet te bevatten.

T. zei tegen de politie vlak nadat hij het drama had veroorzaakt en nog in de auto zat, dat zijn actie tegen het Koninklijk Huis bedoeld was. Daarna was hij te ernstig gewond om nog verhoord te kunnen worden.

Bron: tv gelderland

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Hoorde het ook net ja. Onbeschrijflijk...

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Hier een gefrusteerde apeldoorner, ik had zo hard gewerkt voor de feest hier in mijn stad, 29 april 2600 lunchpakketten moeten maken voor alle medewerkers die met de viering werkten.
en de moment tooen de ondenkbare gebeurde was ik zelf op de loon laan richting naar de naald toe, ik reed in zo golfkarretje er heen, werd ik gemachtigd door een agent hem naar de plek des onheils te brengen.
het zo gewoon kloten voor alle medewerkers die zo hard hadden gewerkt, om een mooiste oranje feest te maken, de dag zo zwart werd.
Ik ga zeker weten met de herdenking dienst mee lopen voor de slacht-offers en hun familie.

Waarderingsscore
0
Ik ben blijkbaar de enige die er niet mee kan zitten dat zo'n mongool zelf ook het loodje heeft moeten leggen. Precies goed zo denk ik. Een dag lang pijn gehad (mag ik hopen) en de belangrijkste info kunnen achterhalen (bewuste actie). Verdere details doen er denk niet heel erg toe. Natuurlijk wil iedereen dat weten, maar wieweet wat ze allemaal nog uit hem hebben kunnen trekken? Wellicht al wat meer dan dat het alleen een bewste actie is geweest...

Wat als hij er we uit was gekomen? Kreeg die een (levens)lange gevangenisstraf met TBS. Kunnen we met z'n alle voor z'n straf betalen... Nu zijn we er gelijk van verlost, hoe hard het misschien ook mag klinken...

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Helaas moet je in Nederland ook voor een graf betalen. Breng deze dus maar naar de vuilstort, lekker makkelijk :bye:

Nee sorry, dat is misschien wat grof, maar een persoon als dit verdiend geen goed leven meer maar ook geen goede dood wat mij betreft. Dat heeft hij alle slachtoffers ook ontnomen, dus het enige wat hem nog rest is een respectloze begrafenis.

Waarderingsscore
0
Helaas moet je in Nederland ook voor een graf betalen. Breng deze dus maar naar de vuilstort, lekker makkelijk :bye:

Nee sorry, dat is misschien wat grof, maar een persoon als dit verdiend geen goed leven meer maar ook geen goede dood wat mij betreft. Dat heeft hij alle slachtoffers ook ontnomen, dus het enige wat hem nog rest is een respectloze begrafenis.

U neemt een vuilniszak en vlikkert daar het stoffelijk overschot in met een aantal bakstenen , Prikt voor de zekerheid wat gaatjes in de zak. Em vlikkert het helehandeltje in de zee ofzo.

Mooi achterlijke gladiool ! Hij ontnam deze mensen hun leven. Hem moeten ze een respect volle begravenis ontnemen dus. :ph34r:

Waarderingsscore
0
Fase 2 Quicksilver 1.4
Zeer triest wat er allemaal gebeurt is ja .
Ik snap ook niet echt wat hier nou de bedoeling achter was .
En het is zo als hij in de gevangenis zou komen was hij waarschijnlijk alweer na 10 jaar op vrije voeten zijn .

Waarderingsscore
0
Dat na 10 jaar zal wel meevallen. Hij heeft 6 doden op z'n geweten en een "aanslag". Daar staat zelfs in Nederland wel een lange straf op. Het zou er zowiezo 1 zijn met TBS, oftewel nooit meer op vrij voeten... Maar goed, dat is nu allemaal niet meer aan de orde.......

Waarderingsscore
0
Fase 2 XS 1.4
Ik was op het moment zelf niet in de stad, maar zag het gebeuren op tv. Het zag er zo onwerkelijk uit. Dat de man in kwestie nu dood is, daar heb ik zelf wel een dubbel gevoel over. Maar heb het toch echt wel meer te doen met de mensen die zijn getroffen.
Ik ben vanochtend met mijn vriendin langs de plek des onheils geweest en er bloemen neergelegd, wat heel veel andere mensen ook hebben gedaan.
Vind het ook heel erg jammer voor alle mensen die hier naar uitgeleefd hebben en er naar toe hebben gewerkt.

Het had zo'n mooie, gezellige en fijne dag moeten worden. Op 8 mei wordt er als het goed is een herdenking gehouden.

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.68v
Zeer triest wat er allemaal gebeurt is ja .
Ik snap ook niet echt wat hier nou de bedoeling achter was .
En het is zo als hij in de gevangenis zou komen was hij waarschijnlijk alweer na 10 jaar op vrije voeten zijn .

Dat na 10 jaar zal wel meevallen. Hij heeft 6 doden op z'n geweten en een "aanslag". Daar staat zelfs in Nederland wel een lange straf op. Het zou er zowiezo 1 zijn met TBS, oftewel nooit meer op vrij voeten... Maar goed, dat is nu allemaal niet meer aan de orde.......

Hij heeft verteld dat het een aanslag was op de koningin , of in ieder geval op het koningshuis. Dit betekent zoiezo al levenslang in nederland. Hij was zoiezo nooit meer vrij gekomen.

Aan de ene kant is het jammer dat hij dood is , omdat hij dood wou. Maar aan de andere kant kost het nu ook geen geld meer :)

Waarderingsscore
1
XR 1.0
levenslang is in nederland 30 jaar.. het ´´nooit meer vrijkomen´´ zal dus best wel meevallen aangezien iemand makkelijk 68 kan worden..

Waarderingsscore
0
Daar vergis je je toch in als ik me niet vergis... Levenslang is echt levenslang. De langst mogelijke straf die daaronder ligt is 20 jaar geloof ik.
Bovendien komt er in het geval van vervroegde vrijlating in dit soort gevallen bijna altijd een TBS met dwangverpleging bij. Wat dus inhoud dat iemand nooit meer op vrije voeten zal komen...

Waarderingsscore
0
Levenslang is in Nederland gewoon levenslang hoor.

net de laat, sorry voor de post

Laatst bewerkt:
Bovenaan