Gezocht L3 GTi tellerbak en interieurboom

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Wellicht dat hier iemand toevallig iets heeft liggen. Ik zoek nog een tellerbak en interieurboom voor mijn 106.
- De tellerbak moet van een L3 GTi zijn
- De interieurboom moet van een L3 GTI / Saxo VTS zonder airco zijn
Gr Robin

Waarderingsscore
584
Als je een kabelboom van een 106 pakt die vroeg in 2000 gebouwd is kan je je huidige teller blijven gebruiken. Hou er rekening mee dat ook het contactslot van een L3/L4 anders is, bepaalde stekkers bijvoorbeeld van je kentekenplaatverlichting zijn anders. Stekkers achter het dashboard zijn anders. Vlotter van de brandstofpomp is ook anders.

Als je een boom van vroeg 2000 pakt heb je dit probleem niet, dan kan je je huidige teller blijven gebruiken. Al heb je sowieso een andere brandstofpomp nodig bij een 1.1 naar 16V swap, je moet ook nog een retourleiding voor de brandstofpomp door de auto leggen.

Ohja, en een Saxo boom in een 106 is geen goed idee :)

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Bedankt voor je tips. Brandstofpomp heb ik. Retourleiding komt goed. De rest geef ik door aan de 106-expert die het voor me regelt :)

Waarderingsscore
584
Echt n expert is t niet hè als je alles hier moet vragen ???

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Ik vraag niks (meer:LOL:). Ik zoek alleen iets;)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
147
Fase 2 GTi 1.616v
Even een kleine herinnering; als je de tank gaat verwijderen, zorg er dan voor dat deze leeg tot nagenoeg leeg is. Een benzinedouche is niet echt lekker (spreek helaas uit ervaring).

Bovenaan