Laatste Info I.v.m Dsl 10 Juni

Waarderingsscore
0
Spreken we met TEAM106Xtreme nog ergens af zodat we met zijn alle er naartoe kunnen rijden of komen we allemaal apart aan.

Denk dat het wel zo leuk is om vooraf ergens af te spreken want dan kun je de indeling ook mooi maken.

Als je van te voren afspreekt waar wil je dan afspreken en hoe laat. Ben zelf niet zo heel bekend daar. Denk dat dan het makkelijkste is om toch wel op het industrieterrein af te spreken. Zodat niemand extra om hoeft te rijden.

Groeten Michel

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Prima plan om met z'n alle daar in de buurt af te spreken, maar ik weet niet waar DSL ligt. Ja aan de Californiadreef, maar als jij een industrie terrein weet vindt ik het prima post je wel ff een plaatje dan van waar het is.

Cor
<

Waarderingsscore
0
Nou DSL zit toch op een Industrieterrein. Moeten we alleen even kijken of we vooraan op dat industrieterrein afspreken.

Krijg geen foto van het industrieterrein daar. Dus moet maar even kijken of iemand dat lukt. Maar in feite als je er al bijna bent van de grote weg af en dan naar DSL toe. Daar op dat stuk zul je vast wel ergens een parkeerplaatsje hebben waar wij als team106 een plekje kunnen hebben waar we even met ze alle kunnen verzamelen.

En hoe laat wou je dan daar afspreken rond 9.45 uur Of 9.30 uur Dan heb je nog een half uur om daar naartoe te rijden. Dan zou het lang genoeg moeten zijn. En je moet ook rekening mee houden dat je de stand nog op moet bouwen.

Groeten Michel

Waarderingsscore
0
Heb zelf een sateliet foto gekregen.
<
<
<

Hierbij dus een klein tekeningetje. Die ronde is het parkeerterrein van DSL.

Die lijn is hoogstwaarschijnlijk de route die de meeste mensen volgen. Denk ik. Maar dan heb je vooraan op dat industrieterrein zit ook een parkeerplaats. Daar waar het vierkantje omheen getekend staat.

Ik weet niet of het een openbare paarkeerplaats is maar zover als ik hem ingezoemd kon krijgen wel.

DSL.jpg

Dus als we met zijn alle daar afspreken dan kunnen we daarna gezellig met daar naartoe rijden en in stoet aankomen.

Moeten we alleen nog kijken hoe laat we daar afspreken.

Groeten Michel

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Dat is volgens mij de parkeerplaats van de C1000. Dat rooie lijntje laat alleen niet zien dat dat weggetje eenrichtingsverkeer is. Je rijdt zowat langs DSL om daar te komen. Beetje onnozel dan.

Waarderingsscore
0
Stand opbouwen is volgens mij niet van toepassing.
In de eerste post staat dat we er niet als club staan maar iedereen individueel.
Ik vraag me af of we wel allemaal bij elkaar staan dan.
Ik hoop van wel natuurlijk.

Greetz Dave.

Waarderingsscore
0
Was alleen maar een idee. Maar spreken we dan nog ergens af of rijdt iedereen voor zich. Zo ja dan moeten ze maar even een parkeerplaats zoeken.

Groeten Michel

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Naar aanleiding van een telefoontje van Cor vanmorgen nog even wat info over morgen.
Het zal moeilijk worden om ergens te verzamelen voor we bij dsl aankomen, vanaf de snel weg tot aan DSL kom je geen echt grote parkeer gelegenheid meer tegen.
De p-plaats op de foto is van de super de boer (ofzo) maar daar staat een hek omheen, dus daar kunnen we moeilijk verzamelen of je moet het hek opknippen.
Voor zover ik weet staan de auto's wel bij elkaar als club zijnde maar je staat er individueel als het om de prijzen gaat. Mijn idee is om ervoor te zorgen dat iedereen die zich heeft opgegeven er tussen 9.00 en 9.30 is dan heb je alle tijd je auto eventueel te wassen (wasboxen en wasstraat zijn geopend) en dan is iedereen klaar voor 10.00. Iedereen kan dus het beste in een keer doorrijden naar d ep-plaats bij dsl, wat ik begrepen heb is dat de clubs dus bij elkaar staan.

In de straat voor dsl zullen diverse marktkramen komen te staan waar elke club de mogelijkheid krijgt zijn of haar club te promoten. Deze kraam staat dus niet in de buurt van de auto's de auto's op het p-terrein.

Cor had ook nog vragen i.v.m werkzaamheden op de A2, voorzover ik heb kunnen vinden zijn er in de regio Utrecht geen wegafsluitingen te vinden, hou voor de zekerheid teletekst even in de gaten of er werkzaamheden worden vermeldt dan kan je er rekening meehouden kwa rijtijden.

Dus zorg dat je er bent tussen 9.00 en 9.30 dan ben je mooi optijd en gaat het allemaal goedkomen.

Richard

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Update over de A2 als je vanuit het zuiden komt.

Verkeershinder

Nieuwsbericht | 08-06-2007

In het weekend van 8 tot en met 11 juni is de A2 tussen knooppunt Empel en Kerkdriel in de richting Utrecht afgesloten voor alle verkeer. Rijkswaterstaat voert hier onderhoudswerkzaamheden uit aan de Maasbrug. Het verkeer wordt omgeleid en moet rekening houden met ernstige verkeershinder.

De werkzaamheden starten op vrijdagavond 8 juni om 21.00 uur en duren tot maandagochtend 11 juni 05.00 uur. Gedurende deze periode is de A2 tussen knooppunt Empel en Kerkdriel in de richting Utrecht afgesloten. De oprit Kerkdriel (19) is open, verkeer kan bij Kerkdriel altijd de A2 op richting Utrecht.

Omleidingsroutes
Weggebruikers worden geadviseerd de wegen rond ?s-Hertogenbosch te vermijden.
Volg komende vanuit het zuiden van Nederland de aangegeven omleidingsroutes richting Utrecht.
Vanuit Venlo:

Via de A73 naar Nijmegen, A50 richting Arnhem en A15 richting Tiel/Gorinchem. Bij knoopunt Deil kunt u de A2 weer op richting Utrecht.

Vanuit de omgeving Eindhoven zijn er twee mogelijkheden voor verkeer in noordelijke richting:

Vanaf A2 knooppunt Batadorp via de A58 richting Breda tot knooppunt St. Annabosch, vervolgens de A27 richting Utrecht.
Vanaf A2 Ekkersrijt via de A50 richting Nijmegen/Arnhem, vervolgens de A15 richting Tiel/Gorinchem. Bij knoopunt Deil kunt u de A2 weer op richting Utrecht.

Vanuit omgeving ?s-Hertogenbosch zijn er twee mogelijkheden voor verkeer in noordelijke richting:

Vanaf A2 knooppunt Hintham via de A59 richting Oss, A50 richting Nijmegen/Arnhem en A15 richting Tiel/Gorinchem. Bij knoopunt Deil kunt u de A2 weer op richting Utrecht.
Vanaf A2 knooppunt Empel via de A59 richting Waalwijk/Breda tot knooppunt Hooipolder en de A27 richting Utrecht. Wanneer uw bestemming niet de stad Utrecht is, maar een meer zuidelijk gelegen plaats, kunt u vanaf knooppunt Gorinchem de A15 volgen tot knoopunt Deil en vervolgens de A2 richting Utrecht.
? LET OP: gebruik deze omleidingsroute alleen indien strikt noodzakelijk in verband met verwachte vertragingen!

Dus succes aan mezelf en de anderen die vanuit het zuiden komen.

Cor
<

F

FCDB

Gast
Oh oh oh... Wat een hark ben ik dan!!!

Ik dacht dat het vandaag was!
<
Had vanmorgen mn auto gewassen.. rond 11u.. En ik denk ik rij op mn gemakje naar utrecht.. A2 afgesloten, ongeluk gebeurt bij de omleiding en file. Ik dacht ja daaag! Ik draai om... Lees ik nu dat het morgen is!!
<
Sjonge jonge.. dank je wel file en ongeluk!
<

(normaal ben ik altijd wel snuggerder met data's hoor
<
)

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
<
Nou, morgen weer in de herkansing dan !

Waarderingsscore
1
XR 1.0
ik zou niet over de a15 rijden, je kan dan beter doorrijden, de a12 en a27 pakken.

is korter en minder druk volgens mij!

Gr Stefan

Waarderingsscore
0
je kan wel mparkeren in de buurt daar om te verzamelen

als je de eerste afslag rechts gaat ipv de 2e dan rij je een weg op die vrij rustig is daar kun je evt langs de kant gaan staan of evt rechts het parkeerterrein van de begraafplaats op, dat licht tegen over het vierkantje wat op de foto getekend staat

grt
roeland

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.3
Nou mensen..

Tot morgen.. Kom ff bij jullie langs op visite..

MVG Wolter

Waarderingsscore
0
Iemand nog een beetje goed weer besteld?Dat niet alles in het water valt!
Heb er best zin in!Tot morgen
<

groet mark

Waarderingsscore
0
Iemand nog een beetje goed weer besteld?Dat niet alles in het water valt!
Heb er best zin in!Tot morgen
<
<<-----
groet mark[/b]

Of zoals dat we dat in het fries zeggen:
Oant Moarn!
<

Waarderingsscore
0
Hey luitjes,

Ik heb de slechte medeling dat ik morgen niet kan komen ik ben hier erg laat
mee maar ja als je onverwachts ziek wordt kan je dat niet van te voren
voorspellen en ik heb het vandaag nog ff aan gekeken tot nu maar het gaat hem
echt helaas niet worden om der morgen bij te zijn.
Sorry aan iedereen dat ik me zo laat nog afmeld.
Heel veel plezier allemaal en ik bekijk de foto's later wel hierzo.

Grtz een zieke Ursula
<

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Tering...ik kwam om half 5 thuis, sta d'r nu weer naast... Ik weet het niet, maar het lijkt een trend voor mij te worden dat ik brak naar alle meetings kom.

Bovenaan