Leuke set velgen gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Hallo allemaal,

Ongeveer acht maanden geleden heb ik mijn steelies vervangen voor Alize lichtmetalen velgen. Ze zien er nog super strak uit maar ik krijg ze ondanks laten balanceren niet goed rond. Daarom zoek ik een nieuwe set velgen. Ik zoek naar velgen die er ongeveer uitzien zoals op deze foto:
2959

Heb je iets liggen of kom je iets tegen? Laat het me weten. Ruil is ook optie! Op alle vier velgen zitten Vredestein all-season banden van nog geen jaar oud. Ook liggen de stalen velgen nog in de schuur met vier Goodyear banden.

Armand_arrie

@bagged106
Waarderingsscore
349
Fase 2 XS 1.4
Niet helemaal wat je aangeeft, maar heb deze te koop. Misschien wat voor jou?

Nieuw opgemaakt en nieuwe banden.

2960

2961

Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Deze vind ik echt super gaaf en op FAD heb ik ze ook bekeken maar ik denk dat ze niet samengaan met mijn 106, misschien later als het exterieur er net zo perfect bij staat als de Bagged106 :)

Emiel

Donateur
Waarderingsscore
210
Fase 2 GTi 1.616v
Waarderingsscore
69
Fase 2 GTi 1.616v
Helaas, langsgeweest en de velgen zijn 16 inch... Morgen ga ik eens voor en achter wisselen, kijken of het stuur dan minder trilt op de snelweg, want ik heb toch wel iets met die Alize's.

Waarderingsscore
167
Fase 1 XSi 1.68v
Ik heb eventueel nog een setje alize’s liggen. Deze zijn 100 procent goed uitgelijnd en hebben bij mij nooit getrild. Als je wil kan je die ook proberen om te kijken of het aan de velgen ligt. Heb je er in iedere geval geen kosten aan. Tot je de oorzaak hebt gevonden.

Emiel

Donateur
Waarderingsscore
210
Fase 2 GTi 1.616v
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan