Ligt het aan mij of ...

Puck

Donateur
Waarderingsscore
234
Fase 1 Accent 1.1
is het tegenwoordig wat drukker hier op het forum? Elke keer als ik even kijk, is er wel iets gepost.

nice wow wow wee wow GIF

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Nee, ligt aan jou. Er zitten nog steeds te veel mensen op Facebook, en te weinig hier :)

• Leuk
Waarderingen: Puck

reikelbo6460

Donateur
Waarderingsscore
366
Fase 1 XT 1.4
Heeft 106.nl een Facebook pagina?
Post automatically merged:

Maar inderdaad, de laatste tijd lijkt het in ieder geval een stuk drukker

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Vanaf mijn bureaustoel zie ik nog steeds een dalende trend. Die stijging op het eind van het aantal posts mag geen naam hebben. Nog even doorzetten dus.

usr.JPG

• Leuk
Waarderingen: Puck

Puck

Donateur
Waarderingsscore
234
Fase 1 Accent 1.1
Dit zijn statistieken waar je wat mee kunt Ray! De getallen zijn klein, dus dit kan beter!

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Wellicht het ministerie van VWS hierover benaderen?
Daar zitten de experts in het manipuleren van statistieken, beter vind je ze niet. :)

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Alle occasionprijzen stijgen op het moment. Ik zat 4 maanden geleden naar een auto te kijken, toen niet gekocht. Nu is het aanbod een heel stuk lager en mag ik al snel 10k meer gaan betalen voor het zelfde model.

Waarderingsscore
5
Fase 2 Sport 1.4
Alle occasionprijzen stijgen op het moment. Ik zat 4 maanden geleden naar een auto te kijken, toen niet gekocht. Nu is het aanbod een heel stuk lager en mag ik al snel 10k meer gaan betalen voor het zelfde model.
Klopt, maar had niet verwacht dat dit zou gebeuren bij auto's in deze prijsrange :0

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Nieuwe auto's zijn niet te leveren en veel mijden het OV. Dan maakt de prijscategorie denk ik nog weinig uit. Bovendien blijven 106jes prima winter-auto's voor de forens die geen honderd kilometer van z'n werk woont.

reikelbo6460

Donateur
Waarderingsscore
366
Fase 1 XT 1.4
Ik ben toevallig autoverkoper van beroep en ik kan dit zeker beamen. Als voorbeeld een populaire ex-lease bak, de Mercedes C350e. In maart van dit jaar gingen deze met 125.000km op de teller voor €23000, momenteel staan dezelfde auto's voor €26-27k te koop. Maar dat betekent ook dat mijn 106 nu meer opbrengt dan de €2100 die ik ervoor betaald heb🤪. Dus ik vindt het wel best👍

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Kan jij mij niet een beetje goeiekoop aan een fatsoenlijke daily helpen dan? :)

Puck

Donateur
Waarderingsscore
234
Fase 1 Accent 1.1
Nu heb ik helemaal niet het gevoel dat het drukker op het forum is, maar ik laat mij graag weer met de statistieken van Ray mijn ongelijk bewijzen! ;):ROFLMAO:

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
U vraagt, wij draaien.
Een overzichtje sinds november 2019.
Samengevat: de posts blijven vrijwel gelijk, maar ze worden wel door minder mensen gemaakt.
Screenshot 2022-04-25 at 20.39.11.png

Puck

Donateur
Waarderingsscore
234
Fase 1 Accent 1.1
Hmmm ... interessant. Is dat dan een positieve of een negatieve trend?

+: Er zijn dus actievere gebruikers die vaker posten
-: Er zijn dus minder gebruikers

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Is dat dan een positieve of een negatieve trend?
Dat is niet in te vullen, het zal ergens liggen tussen:
- Er hebben zoveel gebruikers afgehaakt dat er veel minder onderwerpen aangekaart worden, of:
+ Het forum is zo geperfectioneerd dat voor iedereen makkelijk alles te vinden is waar hij/zij naar op zoek is.
Ik zelf hou het vooralsnog op optie 2. :)

Bovenaan