Middenpijp van uitlaat wisselen.

Waarderingsscore
0
Fase 2 XR 1.4
Hey,

Als ik mijn middenpijp zelf wil vervangen zonder brug? Is dat goed te doen of?
Hoe kan ik er dan het beste onderliggen en gaat het makkelijkst?
Zijn er die daar ervaring mee hebben?

Koen.

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Verticaal liggen en niet in het donker doen.
Sorry, het is lastig tips te geven lijkt mij... Krik dat ding op (vergeet geen steuntjes) en kruip er onder. De rest wijst zichzelf.

Waarderingsscore
0
Fase 2 XR 1.4
Dus niet aan de zijkant eronder kruipen, maar vanaf de voorkant(dus onder de motor door).
Wat kan ik het beste als steuntjes gebruiken?

Als ik er eenmaal onder lig is het inderdaad een kwestie van boutjes los en weer vast.

Waarderingsscore
0
Ligt eraan hoe laag je auto is he. Ik hoef het niet te proberen om aan de voorkant onder mijn auto te kruipen :p
Ik heb samen met een vriend van mij de pijp van zijn saxo gewisseld. En hij lag er gewoon aan de zijkant onder. En dit was zo gebeurd :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 XR 1.4
Ok, ja zijkant lijkt me korter. Mijne is niet verlaagd dus dat valt wel mee denk.
Maar wat voor steunen kan ik het beste gebruiken? Kan ik hem ook op een krat bier zetten ofzo?:p

Waarderingsscore
0
Wij hebben de krik eronder laten staan. En gewoon laten leunen op een paar blokken hout. Je moet er wel voor zorgen dat het stevig genoeg is he ;)

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.68v
veilgste is toch echt even een as-steuntje lenen..
stond vorige week nog in de krant... een man met een krikje onder zn auto gekropen..
krikje begeeft t...

daarna de man ook.. dus neem geen risico's
maar idd op krikken en wat blokken der onder zodat als de krik t begeeft je der ni klem onder komt te zitten..
word niemand blij van denk ik;)

Bovenaan