Midi meeting midden Nederland

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ieder zijn ding toch, een vieze 106 is er een waar lol mee beleefd is.. :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 XS 1.4
Pest net gister netjes gewassen. Heeft het weer hier flink huis gehouden. Onweer sloeg hier achter in.

Waarderingsscore
1
Fase 2 Sport 1.1
Achteraf had ik gekund, ik was niet fit genoeg om te kunnen spelen (voetbal) maar besefte 2 uur pas dat ik ook naar strand horst had kunnen gaan :(

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
Was weer een leuk middagje met een mooie opkomst! :)
Ik zal vanavond de foto's plaatsen

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.4
Was gezellig vanmiddag! Echt een goede opkomst! Uiteindelijk 22 106jes bij elkaar gekregen!

Waarderingsscore
94
Ik heb me toch vies geluk gehad. Ik reed op de snelweg, en onder een viaduct gaf ik ff volgas. Net op dat moment haalde ik een donkerblauwe Volkswagen Touran in met geblindeerde achterruiten. Degene die met mij mee was had wat commentaar over de snor van de bestuurder van die Touran, dus ik keek en toen bleek het politie te zijn :cry:

Die kwam achter me aan met het bordje stop politie, en verderop tussen Ugchelen en Apeldoorn gestopt. Zat die te klagen waarom ik hem in zijn begrenzer drukte, hij dacht dat hij uit de versnelling schoot.

Ik dus dom mee lullen dat hij inderdaad uit zijn versnelling schoot, en dat hij aan de versnellingspook mocht voelen hoeveel speling hij had op de schakelstang (lange schakelstang hangt goed los namelijk). Afijn, dat geloofde hij, maar het maakte teveel lawaai volgens hem. Hij wou een meting doen maar godzijdank deed die meter het niet :D (en hij had er zelfs net nieuwe batterijen in gestopt). Scheelt me weer 180 euro of zelfs invordering kentekenbewijs.

Helaas wel een bekeuring gekregen voor niet op eerste vordering kunnen tonen van het rijbewijs, maar nu ik de kennisgeving van beschikking lees, staat er een kats ander adres op (heeft hij me ook niet eens naar gevraagd!). Dus nu krijgt iemand in Arnhem de boete :cry:.

Goed en wel, nog ff gepraat over mijn auto, hij vond het wel een gaaf wagentje, kon je nog wel 'ff' een ander blok in lepelen en flink aan sleutelen zei die.

En de meeting was ook leuk haha.

Waarderingsscore
1
Fase 2 Sport 1.1
:worshippy: 22 auto's
:worshippy: politie die zegt dat de auto teveel herrie maakt maar er wel een ander blok in zou lepelen

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.3
Hahahah Ja dan heb ie echt vies geluk jonge :O mooie meeting vandaag mooie wagens gezien en leuke ideeën opgedaan gelukkig niet teveel regen gehad jongens

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ik vond het een zeer geslaagde middag, en moet toch weer zeggen dat het samenrijden ech leuk is! Misschien toch maar eens wat meer gaan touren met de club! Luuk bedankt voor de hulp en het advies enzo, nu wachten op de plaatjes! :) Michelle alvast bedankt daarvoor! Salut kamarad(inn)en

Waarderingsscore
1
Fase 2 Sport 1.1
Had je maar met de jongens van de ringweekend meegereden jongen ;)

ik quote steven:

"dit is de mooiste tour die ik heb gereden na al die jaren"

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Erg leuk z'n meeting, moest eff eerder weg vanwege andere (gezellige) verplichtingen.

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Had je maar met de jongens van de ringweekend meegereden jongen ;)

ik quote steven:

"dit is de mooiste tour die ik heb gereden na al die jaren"

Inderdaad, ik moet nog maar zien dat die tocht overtroffen zal worden :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
goed naar mijn zin gehad vandaag! weer een paar leuke ideeën opgedaan voor m'n waggel:)
ondanks dat mijn tomtom mij om wou laten draaien midden op de snelweg toch nog goed thuis gekomen:)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Bart, je kan zeggen wat je wilt, maar je hebt een dikke bak! Petje af!

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
dat vind ik tof om te horen! thanks! sowieso vond ik dat er vandaag wel een aantal wagens meer waren die er uitsprongen qua styling en goede afwerking. daar hoorde de jouwe ook tussen;)

Bovenaan