Mijn Rallye Is Een Stukje Korter Geworden

Waarderingsscore
0
Dit moet je kunnen aanvechten! Je betaalt niet elke maand premie om vervolgens afgescheept te worden door zowel je verzekering als je rechtsbijstand! Kan je geen contra-expertise o.i.d. aanvragen?

Ter vergelijking: Ik kreeg een half jaar geleden 2750 terug voor mijn 106 rallye uit 94! Verschillen ok, maar dit gaat wel ver!

Succes

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Misschien om de kosten te drukken, kijken voor gebruikte delen, scheelt altijd een boel, en er is redelijk veel spul te krijgen voor een rallye en zeker een phase 2.
Kweet niet of het schadebedrijf een beetje meewerkt maar die hebben meestal wel contacten om aan gebruikte delen te komen (via demontage-bedrijven) en dat scheelt een hoop. Laat hun eens kijken wat ze kunnen vinden 2de hands en laat door hun een offerte opstellen met daarin de kosten waarvoor zij hem kunnen maken.

Wij repareren regelmatig auto's met gebruikte delen, gespoten moet het toch worden.

Richard
<

Waarderingsscore
0
De onderdelen regel ik zo wie zo al zelf omdat ik der zelf ook
al goedkoper aan kan komen dus daar maak ik me nu ff geen zorgen.
En de schadehersteller zou nu een prijsje gaan maken wat het allemaal
verder gaat kosten kwa demontage en montage en diversen aan spuitwerk
en het uitkloppen van mijn schermen en uit uitrekken en richten van de
voorste balk die achter de bumper zit.
En dit gaat nu omdat hij toch loss verklaard is op een andere manier omdat
we nu toch verder niks meer met de verzekering van doen hebben en hij toch
geen rekening in hoefd te dienen bij hun om zijn centen te krijgen.

K

Kaaz

Gast
Volgens mij is het zo dat de dagwaarde van je auto wordt bepaald door de koerslijst.
Ik heb toevallig laatst gekeken wat mijne opzou brengen bij de ANWB koerslijst. is ook maar max. 2400 euro.
dus dagwaarde is niet heel hoog.
Als je zoals de meeste hier veel geld aan je auto verspijkert heb kan je hem opnieuw laten taxeren waardoor je dagwaarde dus hoger wordt.

maar anders wordt er volgens mij gewoon naar de koerslijst gekeken en dan krijg je er dus geen drol voor terug

Waarderingsscore
0
Volgens mij is het zo dat de dagwaarde van je auto wordt bepaald door de koerslijst.
Ik heb toevallig laatst gekeken wat mijne opzou brengen bij de ANWB koerslijst. is ook maar max. 2400 euro.
dus dagwaarde is niet heel hoog.
Als je zoals de meeste hier veel geld aan je auto verspijkert heb kan je hem opnieuw laten taxeren waardoor je dagwaarde dus hoger wordt.

maar anders wordt er volgens mij gewoon naar de koerslijst gekeken en dan krijg je er dus geen drol voor terug[/b]

Klopt idd helemaal helaas!!!
En zodra hij klaar is laat ik hem ook idd ff taxseren want dan heb ik tenminste de daadwerkelijke waarde

M

Marnix

Gast
Het is inderdaad waar dat de verzekeraar kijkt naar de dagwaarde van je auto! Mocht je veel geld aan je auto besteden.. zorg dan altijd dat deze getaxateerd word. Je premie wordt daardoor wel iets hoger.. maar in geval van schade krijg je toch een stuk meer. Er zijn speciale bedrijven die "getunede" auto's taxateren.
Miss een goeie leer voor andere..
Aanvechten via je rbverz heeft totaal geen zin. Ze hanteren gewoon de dagwaarde.

Grtz Marnix

Ps. je woont in gouda toch? kan je bij van straten dan niks regelen?

Waarderingsscore
0
Hey ursula.

Zonde van je autotje. Heb het net even allemaal doorgelezen.

Maar ik ken ook nog beunhazen. Die goed werk leveren en eventueel ook wel schade's op willen lossen. Als je daar interesse in hebt moet je het maar zeggen. Misschien dat hun wat voor jou kunnen betekenen.

Als je dat wilt weten moet je me maar een pm of zo sturen dan kan ik even vragen wat hij voor jou kan betekenen.

Groeten Michel

Waarderingsscore
0
Zo ik ben der nu eindelijk achter hoe het komt dat mijn auto
economisch total loss verklaard is.
Hun hadden een dagwaarde van 2000 euro der aan gehangen
maar der gaat nog is volgens het expertise rapport 254,30
aan BPM af dus dan houd je nog maar een bedrag van 1745,70
over en dit bedrag is lager dan de het schade bedrag van 1932,12
dus vandaar dus dat hij economisch loss verklaard is.
Het blijkt dus dat er altijd nog 10% BPM op een auto blijft zitten
ongeacht hoe oud de auto is.

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Hey Ursula,

Lullig van je auto joh, maar ik heb er iets van geleerd en laat mijn auto volgende week door een erkend taxateur taxeren.

Succes met je auto verder, dat we hem maar weer snel mogen zien.

Cor
<

Bovenaan