Muziek Tips

M

Martijn

Gast
Ik dacht dat er al eerder zo'n topic was, maar die kon ik zo snel niet terug vinden, dus bij deze...

De zomer is vandaag zo'n beetje echt begonnen, voor het eerst dik boven de 30 graden, dus ik mag graag dan een paar kilometers toeren langs zee met een heerlijk windje door de auto
<

Nu is mijn vraag of jullie nog wat mooie nummers weten met een beetje boem boem (geen Hardcore).
Huidige cd's komen me ook de strot uit, dus wil graag een beetje meer gedreun, voor nog prettigere toertjes en nog meer mensen die hun nek bijna verdraaien als ze dat gedreun voorbij horen komen
<

Graag hoor ik van jullie...

B

blauw koekblikje

Gast
HARDCORE NEVER DIES!!! en voorderest een beetje explosive gaat ook nooit vervelen...

grt michael

M

Martijn

Gast
Allemaal leuk en aardig dat hardcore nooit doodgaat volgens de hardcore fanaten, maar volgens mij zei ik nog nadrukkelijk in de openingspost geen hardcore.

Als er iets is wat lelijke muziek is is het hardcore wel (vooruit, op een paar nummers van Denekamps Gespuis na
<
), maar dat is mijn smaak...

B

blauw koekblikje

Gast
Allemaal leuk en aardig dat hardcore nooit doodgaat volgens de hardcore fanaten, maar volgens mij zei ik nog nadrukkelijk in de openingspost geen hardcore.

Als er iets is wat lelijke muziek is is het hardcore wel (vooruit, op een paar nummers van Denekamps Gespuis na
<
), maar dat is mijn smaak...[/b]

precies over smaak valt niet te twisten maar ik gaf je volgens mij ook nog een andere surgestie?...

grt michael

Waarderingsscore
0
pm je adres maar dan stuur ik je wel een leuk cdtje met een demo van schizofrenix.... is wel lekker cdtje beetje club.......

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Summertime van Dj Jazzy Jeff and The Fresh Prince is mijn ultime zomerplaat.
Verder weet ik niet hoe je tegenover hip-hop en rap staat maar Black Out van Method Man & Redman heeft echt een gruwelijk lekkere lage bass waar de mensen zeker de nek voor willen verrekken als je langsrijdt.
mocht je voor genoemde muziek soort leuk vinden, moet je me maar laten weten dan heb ik nog een aantal goede suggesties voor je.

Oh ja en Armin van Buuren heeft hele vette muziek. Daar weet dilerium.. (jacco) hier op het forum, je alles over te vertellen.

Cor
<

B

blauw koekblikje

Gast
Verder weet ik niet hoe je tegenover hip-hop en rap staat maar Black Out van Method Man & Redman heeft echt een gruwelijk lekkere lage bass waar de mensen zeker de nek voor willen verrekken als je langsrijdt.
mocht je voor genoemde muziek soort leuk vinden, moet je me maar laten weten dan heb ik nog een aantal goede suggesties voor je.

Oh ja en Armin van Buuren heeft hele vette muziek. Daar weet dilerium.. (jacco) hier op het forum, je alles over te vertellen.

Cor
<
[/b]

idd armin van buuren heeft wel een paar dikke platen die goedde food for je woofers zijn

grt michael

Waarderingsscore
0
Armin van Buuren RULES!!!!

Heb hier thuis een hele zooi van z'n live DJ sets en een nog groter aantal sets van hem van A State Of Trance. Momenteel ben ik helemaal gek van ASOT 293.. Daar zitten een aantal hele vette platen in, echt geweldig!

Gewoon effe zoeken op google... en je komt de download mogelijkheden van deze muziek zo tegen. Kan ze ook gewoon zoeken met Shareaza, Limewire etc...

Succes!

Groeten Jacco

M

Martijn

Gast

Cor
<
[/b]

Dat soort muziek staat mij weldegelijk aan. Dus als jij me nog een lijstje kunt geven met een stuk of 15 van dat soort nummers ben ik weer een cd verder
<

@ Jacco; Armin van Buuren is inderdaad goeie muziek. Als ook jij me wat goeie nummers van hem kunt vertellen met een lekkere bass dan kan ik ook daar een cd'tje van maken
<

Waarderingsscore
0
Wat zeg je van jumpstyle muziek, daar zitten soms ook wel vette platen bij met gruwelijke bass!
<

Ik heb er verschillende albums van maar ik vind het (nog) niet vervelen
<
<

gr.
Jan

Waarderingsscore
0
k3
<

Dj Marcky maakt ook wel goeie nummers als je er van houd

weet toevallig iemand een goede jumpstyle cd?
de nieuwere explosive car tuning vind ik niet zo heel geweldig namelijk
<

greets Dennis

Waarderingsscore
0
Een goed jumpstyle album vind ik wel: Best Jump Februari 2007
en nog een goed trance album is: Super Trance 2007

gr.
Jan
<

Waarderingsscore
0
@ Jacco; Armin van Buuren is inderdaad goeie muziek. Als ook jij me wat goeie nummers van hem kunt vertellen met een lekkere bass dan kan ik ook daar een cd'tje van maken
<
[/b]

Om de echte leuke nummers die hij mix te pakken te krijgen moet je eigenlijk ASOT 293 downloaden! Die is echt super gaaf! Staan echt 'n aantal hele lekkere nummertjes op, zoals:

Jonas Steur - Fall to pieces
Jonas Steur - Wouldn't change a thing (Blank & Jones Remix)

Helaas is de website van Armin van Buuren ff offline, maar daar moet je maar 'ns kijken. A State Of Trance van Armin van Buuren. Daar kun je genoeg vinden!

Succes!

Groeten Jacco

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Drowning Pool, Audioslave, Incubus...of zeg ik nu rare dingen?

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
<div class='quotemain'>
Cor
<
[/b]
Dat soort muziek staat mij weldegelijk aan. Dus als jij me nog een lijstje kunt geven met een stuk of 15 van dat soort nummers ben ik weer een cd verder
<

[/b][/quote]

Hey Black out wat ik hier boven vet gedrukt heb gezet is geen nummer, maar de naam van een album van Methodman & Redman.
Verder heb je dan nog van Cypress Hill - Los Grandes Exidos En Espanol oftewel in gewoon nederland de beste van Cypress in het spaans denk aan Dr. Greentumb en i want to get high.
Uhm..
Busta Rhymes heeft een album dat heet Extinction Level Event.
Limp Bizkit met de albums Chocolate Starfish & The Hotdog Flavoured Water / Significant Other / en die nieuwe met die groene voorkant ben de naam ff kwijt.
Gravediggaz met de albums 6 Feet Deep / The Pick, The Sickle And The Shovel.
Als je van deze albums wat nummers of natuurlijk het hele album op mp3 formaat brand en in je auto afspeelt weet ik zeker dat de mensen hun hoofd om zullen draaien.
Veel plezier alvast en hou tijdens het opvallen wel zelf je ogen op de weg he
<
<

Cor
<

Waarderingsscore
0
Hehe ik weet nog 2 mooie nummers..
<

Jaman - Go Ahead is niet te kraken

Jaman - Rood Geel

<

Voor de mensen die meer van andere muziek houden:

D-Block & Stefan ft. Mc Villian - Keep It Coming
Lownoise vs Basebank - The Orgasm ( oud nummer, maar blijft mega vet! )
Feeder - Just a Day

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Als ik me niet vergis heeft Go Ahead Eagles afgelopen Vrijdag met 4-1 om hun oren gehad van MVV......toch ?
<
Vrijdagavond moeten ze tegen FC Dordt, die staan boven GAE. Ben heel benieuwd of GAE dan weer te kraken is
<
.

Waarderingsscore
0
Muziekstijl Prodigy knalt ook zeeeer goed uit de speakers!

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Hehe ik weet nog 2 mooie nummers..
<

Jaman - Go Ahead is niet te kraken
Jaman - Rood Geel
<
[/b]

Als ik me niet vergis heeft Go Ahead Eagles afgelopen Vrijdag met 4-1 om hun oren gehad van MVV......toch ?
<
Vrijdagavond moeten ze tegen FC Dordt, die staan boven GAE. Ben heel benieuwd of GAE dan weer te kraken is
<
.[/b]

Goed voordat het weer uit de hand gaat lopen MBT voetbal.
Het voetbal topic is gesloten om een bepaalde reden. Laten we het gezellig houden en elkaar niet meer uitlokken dus bij deze dan ook GEEN GE-OUWEHOER OVER VOETBAL MEER!!

Dus bij deze een serieuze waarschuwing aan iedereen die meent nog voetbal zaken aan te halen!!

Cor
<

Bovenaan