Niewe Lampen :d

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Vandaag de nieuwe lampen ingebouwd met xenon.
Moet ze morgen alleen nog ff af laten stellen. Verders ben ik er dik tevreden mee
<

Gr Mark

gallery_153_32_60950.jpg

gallery_153_32_22406.jpg

gallery_153_32_38179.jpg

Waarderingsscore
0
Ziet er goed uit!!!Dit is mn nieuwe project!!Duurd nog ff. Hoeveel k heb je??

groet mark

Waarderingsscore
0
Strak hoor!!!
<

Groeten Jacco

Waarderingsscore
0
Even 'n vraagje.. is het trouwens echt Xenon of zijn het lampen met Xenon gas? Anders is het wel echt 'n duur geintje geworden of nie?

Groeten Jacco

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Vandaag de lampen ff af laten stellen.
Vanavond maar is ff kijken in het donker
<

@marki, Het zijn 8000k lampen. Iets een blauwe tint er in dus.

@Mike, Wat vind je er overkill aan dan? Iedereen zo zun mening natuurlijk maar ik ben toch benieuwd.

@Delirium.., Het is echt xenon en dat is niet echt goedkoop neej.

Gr Mark

M

Mike

Gast
Vandaag de lampen ff af laten stellen.
Vanavond maar is ff kijken in het donker
<

@marki, Het zijn 8000k lampen. Iets een blauwe tint er in dus.

@Mike, Wat vind je er overkill aan dan? Iedereen zo zun mening natuurlijk maar ik ben toch benieuwd.

@Delirium.., Het is echt xenon en dat is niet echt goedkoop neej.

Gr Mark[/b]

Vind chroom sowieso te bling. De projector style vind ik schitterend. Eigenlijk een must als je H.I.D. monteert vind ik zelf. Maar vind ze op de een of andere manier teveel de aandacht trekken nu.

Vind en vond jouw auto altijd erg strak: geen stootstrips, alles gecleand, etc. En dan nu de, in mijn ogen, te opzichtige lampen erin. Begrijp me niet verkeerd hoor, het is zeker niet LELIJK, maar hopelijk begrijp je een beetje mijn reactie mbt overkill.

En 8000k H.I.D. is niet met "iets een blauwe tint er in" hoor, da's gewoon goed (MOOI!) blauw!

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ik begrijp jou ook zeker niet verkeerd maar ik was gewoon ff benieuwd wat je precies met overkill bedoelde.
Dat jij chroom niet mooi vind is gewoon jou smaak dat kan. Ik vind het wel mooi dus daarom heb ik er ook voor gekozen.
Iedereen gewoon zo zun mening en dat mag. Ik was gewoon ff benieuwd wat je precies bedoelde.

Gr Mark

M

Mike

Gast
Ik begrijp jou ook zeker niet verkeerd maar ik was gewoon ff benieuwd wat je precies met overkill bedoelde.
Dat jij chroom niet mooi vind is gewoon jou smaak dat kan. Ik vind het wel mooi dus daarom heb ik er ook voor gekozen.
Iedereen gewoon zo zun mening en dat mag. Ik was gewoon ff benieuwd wat je precies bedoelde.

Gr Mark[/b]

No offence, maat, dat wist je wel he?
<

<

Je auto blijft een plaatje om te zien hoor!

G

goldengti

Gast
ik heb dezelfde koplampen maar dan in het zwart en daar zit een sticker op dat er GEEN xenon in mag.

nu vraag ik mij af waarom niet? weet iemand dit

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
De lamp schijnt te warm te worden voor de behuizing, waardoor het risico bestaat dat het binnenwerk een klompje plastic wordt.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ik heb de units en de xenon bij hetzelfde bedrijf gekocht en daar vertelde ze mij dat het wel kon.
Dus als ze toch verbranden ga ik terug.
Maarjah ik rij er al ff mee rond en het gaat perfect hoor.
Ik heb op mijn lampen ook geen stikker gezien dat er geen xenon in mag.

Gr Mark

Bovenaan