Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je kan duidelijk zien dat hij meerdere ronden ervaring heeft. Rondje of 60?
Wat heeft hij eigenlijk nog meer aan het blok gedaan? Ik weet toevallig van meerdere verhalen bij mini dat je het blok moet "verstevigen", omdat je anders zeer snel last hebt van gebroken zuiger veren en vastlopers en dergelijke:blink:
Verder zijn er inderdaad meerdere verstevigingen aangebracht, zoals aparte motorsteunen, Stabilistatie stangen onderop (totaal 4 geloof ik), Schroefset: Minispeed :: Product Details
Tja, het kost idd wat! Maar heeft hij ook andere zuigers, veren, kleppen etc?
Kzie net op zo'n achtergrond plaatje die van Berthil, wat blijft dat een geil ding zeg, zo compleet aangepast zie je nauwelijks op straatlegale auto's.
Klopt die van hem is echt een van de uitersten van zijn klasse. Laatst hadden we hem gespot op de Nordschleife (Uiteraard), maar hij rijdt ook met van die plastic raampjes etc. Mooi ding is het zeker!
In 2013 is het nog steeds mogelijk om een rondje te touren op de ring ! Kleine verandering t.o.v. dit jaar is dat de prijzen iets omhoog gaan. Maar dan spreken we over iets
Juist! Ik vind het zelfs de moeite om te gaan als ik zelf niet eens een rondje blaas Gewoon een dagje uit, beetje rondkijken, hapje eten, mooie omgeving.
jaa is zeker leuk om daar alleen al een dagje heen te gaan om te gaan "kijken"
Het aantal exclusive auto's wat daar over het algemeen rond rijd is interessant zat
Niet te vergeten, het is echt een super omgeving. Je kan er leuk wandelen, leuke weggetjes in de buurt, in de restaurants is het altijd gezellig. En de Aral 102 niet te missen natuurlijk!
Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken deze cookies om jouw voorkeuren op te slaan, voor het bijhouden van statistieken, maar ook voor marketingdoeleinden (bijvoorbeeld het afstemmen van advertenties). Door op ‘Lees meer...’ te klikken, kun je meer lezen over ons gebruik van cookies in ons cookiebeleid. Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in ons cookiebeleid.