Wauw. Ik had net even een frustrerend gesprek.
Ik zoek een carterplug van een 205 gti, omdat dat tevens de olietemperatuursensor is. Maar goed, dat komt dus op een 106...aangezien die plug gewoon past, en ik een sensor nodig heb.
Nou heb ik al niet zo'n hoge pet op van de dealer hier in de buurt, maar goed, kan het altijd proberen.
Dus, ik bel naar de dealer.
Hoi, met Raymond. Ik zoek een carterplug van een 205 gti, hebben jullie die toevallig op voorraad?
- Heeft u een chassisnummer?
Nee, ik ga hem voor een 106 gebruiken, maar ik weet toevallig dat die van een 205 gti ook past.
- Oh. ok... heeft u daar het chassisnummer van?
Jawel, maar daar heeft u niets aan, want dan komt u bij een plug voor een 106 terecht en die moet ik niet.
- Ohja. Ok. Hmm. nou, ik verbind u even door.
Prima.
- Hallo.
Dag. Met Raymond.
- U zocht een plug voor een 206?
Nee, voor een 205 gti.
- Heeft u het chassisnummer?
Nee, want ik ga hem voor een 106 gebruiken en heb zelf geen 205.
- Aha. het eerste of tweede model 106.
Nou, ik denk niet dat dat iets uit maakt, aangezien ik specifiek een plug van een 205 gti nodig heb.
- Oh zo. Nou, ik ga het even vragen Reinoud, en dan bel ik u zo terug.
Raymond.
- Pardon?
De naam is Raymond.
- Ok Reinoud, dan bel ik u zo terug.
Is goed.
*tring*
Met Raymond.
- Hallo Reinoud, u zocht een plug voor een 206? Heeft u daar een chassisnummer van?
Weet u... laat maar.
Ik zoek een carterplug van een 205 gti, omdat dat tevens de olietemperatuursensor is. Maar goed, dat komt dus op een 106...aangezien die plug gewoon past, en ik een sensor nodig heb.
Nou heb ik al niet zo'n hoge pet op van de dealer hier in de buurt, maar goed, kan het altijd proberen.
Dus, ik bel naar de dealer.
Hoi, met Raymond. Ik zoek een carterplug van een 205 gti, hebben jullie die toevallig op voorraad?
- Heeft u een chassisnummer?
Nee, ik ga hem voor een 106 gebruiken, maar ik weet toevallig dat die van een 205 gti ook past.
- Oh. ok... heeft u daar het chassisnummer van?
Jawel, maar daar heeft u niets aan, want dan komt u bij een plug voor een 106 terecht en die moet ik niet.
- Ohja. Ok. Hmm. nou, ik verbind u even door.
Prima.
- Hallo.
Dag. Met Raymond.
- U zocht een plug voor een 206?
Nee, voor een 205 gti.
- Heeft u het chassisnummer?
Nee, want ik ga hem voor een 106 gebruiken en heb zelf geen 205.
- Aha. het eerste of tweede model 106.
Nou, ik denk niet dat dat iets uit maakt, aangezien ik specifiek een plug van een 205 gti nodig heb.
- Oh zo. Nou, ik ga het even vragen Reinoud, en dan bel ik u zo terug.
Raymond.
- Pardon?
De naam is Raymond.
- Ok Reinoud, dan bel ik u zo terug.
Is goed.
*tring*
Met Raymond.
- Hallo Reinoud, u zocht een plug voor een 206? Heeft u daar een chassisnummer van?
Weet u... laat maar.